• Detta ämne har 7 svar, 1,009 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år sedan av Manor.
Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Patrick P931
    Deltagare

Hallå!

Jag antar att överskriften som är frågan kanske inte är helt lätt att svara på då mycket subjektivitet kommer in i bilden.

Men, då jag letar efter en verkstad, stor eller liten, som kan ta hand om min Subaru – i Stor-Stockholm, var ska jag då åka?

Jobb som är på g är vad jag tror byte av en bussning i framvagnen (har något klonk vänster fram) men även andra saker som turbobyte. Så Subaruerfarenhet är något av ett krav.

En bra och ärlig “allbilsverkstad” har jag, ligger i Jakobsberg Järfälla. Skicka gärna pm för kontaktuppgifter om ni söker en sådan. Men nu söker jag som sagt en Subarumeck.

Alla tips uppskattas, men jag ser helst att det är en ärlig meck/verkstad.

🙂
      Patrick

Manor
      Deltagare

Fürstenhoffs Motor i Huddinge :).

arellano
        Deltagare

Fürstenhoffs Motor i Huddinge :).

+++ om Gregor håller i verktygen !

OzO
          Deltagare

Men, då jag letar efter en verkstad, stor eller liten, som kan ta hand om min Subaru – i Stor-Stockholm, var ska jag då åka?

Alla tips uppskattas, men jag ser helst att det är en ärlig meck/verkstad.

Vilken verkstad som är bäst är satans svårt att säga. Men den Subarumeck som jag utan tvekan skulle rekommendera är Gregor 😎 och han råkar jobba i Sthlm närmare bestämt på Fürstenhoff. Lång erfarenhet, kunskap, trevlig, mm, mm.

Lt Dan
            Deltagare

Vilken verkstad som är bäst är satans svårt att säga. Men den Subarumeck som jag utan tvekan skulle rekommendera är Gregor 😎 och han råkar jobba i Sthlm närmare bestämt på Fürstenhoff. Lång erfarenhet, kunskap, trevlig, mm, mm.

OZO..bra sagt. Som jag ser det är Furstenhoff är inte på nåt sätt bättre än andra men just gregor kan sin sak helt klart 🙂 Mkt proffsig och kunnig mek!!

Surbarbro
              Deltagare

Såklart, Fürstenhoff.
                Gregor är inte bara bäst utan snygg också. 😉
                Ingen tvekan och om man flirtar, så får man en lånebil.
                Lycka till!

Patrick P931
                Deltagare

Haha, väldigt ensidigt i Gregors favör. 🙂

Tack för alla svar!

Tråkigt bara att verkstaden ligger så långt borta, men vad gör man inte för sin ögonsten. 😉

Manor
                  Deltagare

Gregor är kung, men även en av hans kollegor (även han polack) är om inte kung så en kronprins ;).

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.