Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    CalleSkvist
    Deltagare

Tjena, snart är det vår! Visst vore det härligt med några fina vår/sommar bilder. Jag fixar det åt dig! Jag har grejerna och förhoppningsvis också känslan för en lyckad foto-session. Jag fotar alla bilar, motorcyklar + andra fordon.
      Här finns några av mina bilder: http://www.flickr.com/photos/carlsandquist/

Så tveka inte att höra av dig!

Jag finns i Åtvidaberg (Linköping), Östergötland men kan såklart transportera mig till andra orter.

Kantakta mig för mer info och pris:

Carl Sandquist
      070-2793595
      Calle-93@hotmail.com
      Eller PM

nossnoJ
      Deltagare

Hade varit fint med lite snygga bilder till sommaren.
        Vad har du för priser mm?

Tjena, snart är det vår! Visst vore det härligt med några fina vår/sommar bilder. Jag fixar det åt dig! Jag har grejerna och förhoppningsvis också känslan för en lyckad foto-session. Jag fotar alla bilar, motorcyklar + andra fordon.
        Här finns några av mina bilder: http://www.flickr.com/photos/carlsandquist/

Så tveka inte att höra av dig!

Jag finns i Åtvidaberg (Linköping), Östergötland men kan såklart transportera mig till andra orter.

Kantakta mig för mer info och pris:

Carl Sandquist
        070-2793595
        Calle-93@hotmail.com
        Eller PM

CalleSkvist
        Deltagare

Jag behöver ha pengar till resa + lite till. Kan ju inte göra brakfölust på en foto-session 😉 Men PM vid intresse 🙂

Hade varit fint med lite snygga bilder till sommaren.
          Vad har du för priser mm?

CalleSkvist
          Deltagare

Kan tillägga att ett proffs tar ca 1200-1500kr/timme. Så ja tycker att om ja får soppa pengar är väll det ok?

MVH Calle

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.