Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    FixarFarsan
    Deltagare

Jag letar efter en Impreza/WRX/STI-ägare som vill ha ett komplett kit med rally-stänkskydd.
      Motprestationen är att ni monterar dem direkt och skriver en monteringsguide med lite bilder.

Läs Mer: http://fixarfarsan.se/2013/07/rallystankskydd-till-subaru-impreza.html

Hoppas detta inlägg inte strider mot forumets policy eller ligger på fel del av forumet.

TKarlsson
      Deltagare

Hej!

Kanske är en dum fråga, men är det de svarta Ralliart lapparna på bilden man får då?

// Ted

zanoii
        Deltagare

Klart intresserad. Bilder på min Impreza Wagon finns via länk i min signatur.

Edit: Och om man läste noggrant fanns det ju en mailadress.. 🙂

FixarFarsan
          Deltagare

Hej!

Kanske är en dum fråga, men är det de svarta Ralliart lapparna på bilden man får då?

// Ted

Sorry! Inte alls en dum fråga, missade att kolla men har dragit ett mail men tidigare var det valfri modell/färg som är gjord för bilen men uppdaterar blogginlägget med rätt info.

FixarFarsan
            Deltagare

Har uppdaterat inlägget med lite bättre info.

Det är valfri modellanpassad PVC modell ni har att välja mellan, finns ett gäng olika färger och stuk för varje preza.

TKarlsson
              Deltagare

Jag skulle kunna tänka mig att köra med de där fina blå lapparna..

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/384378_10151870399914112_410150658_n.jpg

Har aldrig monterat sådana där fina saker förut, men det kan väl inte vara någon raketforskning.. 🙂

// Ted

FixarFarsan
                Deltagare

Klart! Det blir en Subaruägare härifrån som får välja stänkskydd och skriva inlägget.
                  Jag presenterar vem det är på bloggens facebooksida under dagen:

https://www.facebook.com/FixarFarsan.se

Jättekul att så många hörde av sig!

FixarFarsan
                  Deltagare

Vinnaren är presenterad!

.zip
                    Deltagare

Grattis!
                      Freebies uppskattas alltid bland oss bilälskare 🙂

FixarFarsan
                      Deltagare
                        GDB2003
                        Deltagare

Grymt 😉

Riktigt nöjd med dessa så här långt. Installationen var busenkel och de fäste betydligt säkrare än de stänkskydd en tidigare ägare installerat på bilen(ramlade av i vintras). Fäste/ram i pulverlack gör dem mer estetiska dessutom. Eventuellt målar jag på bultarna i svart också, om tid finns…

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.