› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Styling / Tillbehör / Bilvård › Vill du ha glasfiber- och/eller kolfiberdetaljer?
- Detta ämne har 22 svar, 1,517 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 11 månader sedan av
Manor.
-
FörfattareInlägg
-
30 januari, 2004 kl. 18:40 #156419
Allan
Deltagare>Företaget ArewSport i Karlskrona hjälper dig med glasfiber
>och kolfiber.
>
>Hemsida: http://www.arewsport.com
>Kontaktinfo: http://www.arewsport.com/foretaget.htm
>
>PS: Detta låter nästan som en kontaktannons från ett företag!
>:D Men de ville få ut lite info om sig på nätet. 🙂Ska bli intressant och se hur mycket man får för 80.000:- 😮
30 januari, 2004 kl. 22:13 #156427ArewSport
Deltagare🙂 Kan nog bli en del för dom pengarna. Szantos Kit till imprezan hamnar omkring 87.000:- och där blir mycket gjort.
Mvh Anders19 december, 2005 kl. 06:19 #156418Manor
Deltagare>MatsN: I kombiklassen eller? Snabbast är ju en säjdaun.
…var det inte en kombi som gjorde 402 meter på 8.93 sekunder…om det var en sedan så var den ombyggd till kombi för att verka tuffare än vad den var :P.mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #156428Niklas
DeltagareVad innebär sponsring egentligen? Måste de betala något till SSI eller bara lämna rabatter till medlemmarna som köper något?
Vad jag förstod så är det ett nystartat företag som vill få in lite enkla jobb för att få igång verksamheten regält under 2004. Så några sponsringar kommer de inte ha råd med. Däremot eventuella rabatter vilket medför att folk blir intresserade är kanske något för dem att överväga. De har ju redan en Impreza där nere för ”ansiktslyftning”. 😉
Risto får väl ta kontakt med dem och höra hur de ställer sig till något sånt.
EDIT: Bör poängteras att jag inte har någon kontakt med företaget utan blev ombedd av Szanto att lägga upp info om dem då killarna hade bett honom att slänga ut lite info.
19 december, 2005 kl. 06:19 #156416Manor
Deltagare>Vad innebär sponsring egentligen? Måste de betala något till
>SSI eller bara lämna rabatter till medlemmarna som köper
>något?
>
>Vad jag förstod så är det ett nystartat företag som vill få
>in lite enkla jobb för att få igång verksamheten regält…Kopieringen av föregående inlägg har stoppats pga. ett misstänkt felstavat ord :P.
…
19 december, 2005 kl. 06:19 #156430Niklas
DeltagareMats: Om det inte vore för att du kör kombi så hade jag skrivit något taskigt, men nu tycker jag att du får lida ändå. 😛
19 december, 2005 kl. 06:19 #156431Niklas
DeltagareMatsN: I kombiklassen eller? Snabbast är ju en säjdaun.
19 december, 2005 kl. 06:19 #156417Manor
Deltagare>Mats: Om det inte vore för att du kör kombi så hade jag
>skrivit något taskigt, men nu tycker jag att du får lida ändå.
>:PSorry Alien…kunde inte låta bli.
Kombi RULEZ…de är snabbast på 402 meter åtminstone :P.
mvh Mats N
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.