SSC Allmänt snack Allmänt småprat Vill tacka SSI för 3 st kanonår

• Detta ämne har 38 svar, 2,583 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av simo.
Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 39 totalt)
  • Författare
    Kvarnis
    Deltagare

Får väl både beklaga och gratulera….

Får hjälpa till med nya planner i nån ny bil framöver,
      för jag hoppas du får kokar abstinens för lr senare 😉 😀

pannan
      Deltagare

Lycka till med Audin Pannan. Den kanske också ska ”servas” på SMR så att man ser dig i Åkersberga någongång ;-). Edit: Vad var det för omständighet som inträffade i december? Var du med i någon trafikolycka :-(?

Nej då inget sådant, kan ta det via PM.

Blir nog Audi som servar, oljebyten kommer SMR få göra som vanligt. Men iom att det är vanlig sugmotor så blir det att lämna den till Audi.

pannan
        Deltagare

Får väl både beklaga och gratulera….Får hjälpa till med nya planner i nån ny bil framöver,för jag hoppas du får kokar abstinens för lr senare 😉 😀

Det får man nog 🙂 när man ser vilken tung padda man köpt 🙂

rallymarkus
          Deltagare

finns väl kompressorkit 🙂

Ubbe
            Deltagare

Kul att allt verkar lösa sig Johan! Ha det så kul med Ådi-klubben 😉

Grattis till en cool bil Surbarbro! Nu har Lotta helt plötsligt börjat prata chassi, R-däck, turbo och mappning hemma vid matbordet… 😀 Kan bli intressant till sommaren det här hehehe.

//Ubbe

syke
              Blockerad

Grattis till ett skönt bilval pannan! Och på återseende 😉

pannan
                Deltagare

Kul att allt verkar lösa sig Johan! Ha det så kul med Ådi-klubben 😉 Grattis till en cool bil Surbarbro! Nu har Lotta helt plötsligt börjat prata chassi, R-däck, turbo och mappning hemma vid matbordet… 😀 Kan bli intressant till sommaren det här hehehe.//Ubbe

Haha kan tänka mig det 🙂

Kompressor på en bil för över halvmiljonen 🙂 kommer aldrig på tal.

Däremot att annat system, typ detta 🙂

http://www.youtube.com/watch?v=zMoztOtiXeY

Subarumicke
                  Deltagare

Har hört den där förr modda lite osv…?! 😉 Pannan lär nog modda mer en så 😀

pannan
                    Deltagare

Har hört den där förr modda lite osv…?! 😉 Pannan lär nog modda mer en så 😀

Njae lite kanske men inget med motorn 🙂 Avgassystem, väntar på ett som enligt utsago skall ge ca 20 häst. Sedan andra fjädrar och sist andra fälgar. Är väl det som kommer göras.

dragster
                      Deltagare

Tack själv!
                        Som det redan sagts så får man väl både beklaga och gratulera.
                        Ser fram imot lite mer banåka till våren o sommaren.
                        Ha det bra och lycka till med nya bilen.
                        På återseende. 🙂

simo
                        Deltagare

Ådi är fin skit!
                          Ännu en RS4:a att köra ifrån mao 😉 😀

Tror dock att du är tillbaka inom ett år, lika bra att hälsa dig välkommen tillbaka med en gång!

/U

Adam K
                          Deltagare

*LOL* Glöm inte bur!!

Nu har Lotta helt plötsligt börjat prata chassi, R-däck, turbo och mappning hemma vid matbordet… //Ubbe

jeppe
                            Deltagare

Tack Pannan !
                              Trist men du kommer tillbaka 😀
                              varför inte göra som jag och ha flera bilar för olika behov 😛 😀
                              du får väll köpa en GT och ha i bakfickan annars
                              den e ju ändå snabbare än STI:n 🙂 😀

Strat
                              Deltagare

Som alla säger, du kommer tillbaka. Det tänker jag också göra 😉

Å grattis till nybil’n. Har stått en utanför mitt kontor några dagar och jag var tvungen att stanna till å kika. Den ser så jäkla arg ut! 😀

Ha det gott!

/Claes

pannan
                                Deltagare

Tack Pannan !Trist men du kommer tillbaka 😀 varför inte göra som jag och ha flera bilar för olika behov 😛 😀 du får väll köpa en GT och ha i bakfickan annarsden e ju ändå snabbare än STI:n 🙂 😀

Ja du 😉 coilovers är min gamla STI kapabel till minst lika bra tider som Jons gjort i SS 😉 om inte bättre då t om Jon påpekat att min gamla går bättre.

Yes Strat, den ser otroligt elak ut faktiskt. Och en fröjd att köra. Får se vad som händer 08:a när nya plattformen kommer, skall bli lite spännande. Men att sätta sig i en 06:a eller 07:as STI känns inte lönt.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 39 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.