SSC Allmänt snack Allmänt småprat Vill tacka SSI för 3 st kanonår

• Detta ämne har 38 svar, 2,583 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av simo.
Visar 9 inlägg - 31 till 39 (av 39 totalt)
  • Författare
    Patrik K
    Deltagare

Ja det var ju trist att du byter märke, hann ju knappt lära känna dig men hoppas vi ses igen ngn stans på en träff eller liknande. Hoppas själv vara tillbaka i sadeln snart, hoppas mer på att det är en tidsfråga än ngting annat.

Trist att det hände ngt tråkigt där i December, inte för att jag har med det o göra men efter att ha haft det året jag haft (inte bara bilen) så kan jag bara använda det slitna uttrycet ”motgång föder framgång” – det hoppas jag på iaf.

Har lite bilder på bilen din om du vill ha en cd-skiva skickad, PM:a mig i så fall.

Ananrs får du ha det så gött, men som sagt, på återseende!

// Patrik K – snart så … hoppas jag!

pannan
      Deltagare

Idag lämnade man ifrån sig bilen till nya ägaren 🙂 Vart lite tårar i ögonen faktiskt när man såg bilen åka iväg. Men men all tid har sin gång.

Efter några dagar i RS4:an är jag så nöjd jag bara kan bli. Vilken bil, vilken kvalité. V8:an fullständigt bara leverar kraft hela tiden och det går att göra riktigt fina ställ med bilen.

STIred
        Deltagare

Idag lämnade man ifrån sig bilen till nya ägaren 🙂 Vart lite tårar i ögonen faktiskt när man såg bilen åka iväg. Men men all tid har sin gång. Efter några dagar i RS4:an är jag så nöjd jag bara kan bli. Vilken bil, vilken kvalité. V8:an fullständigt bara leverar kraft hela tiden och det går att göra riktigt fina ställ med bilen.

Kul att du är nöjd med den nya bilen Johan, men det där kallas nyhetens behag 😉 snart så åker du sti igen 😀

/r-känner för o vara lite tyken ikväll 😉

[font FACE=”Arial”]——————————————————————————–
          I can live with the despair, it’s the hope that kills me
          ————————————————————————————————————————————-
          I always wanted to be somebody, but now I realize I should have been more specific
          ————————————————————————————————————————————-
          I like work: it fascinates me. I can sit and look at it for hours
          ——————————————————————————————–

rödSTI

rallymarkus
          Deltagare
            Surbarbro
            Deltagare

Johan!!
              🙂 🙂 🙂 🙂

Du är alltid välkommen att hänga med.
              Du kan ju köra servicebilen i värsta fall…..

HAHA!!!

Grattis till nya bilen. Hoppas att jag får se den någon dag.

Lycka till i Audi-klubben.
              Du blir säkert populär där också.
              Så trevlig som du är!

MVH/ Catrine

Bodyshot
              Deltagare

Har också RS4a -06, mizanoRöd.

Jag har kikat lite på Vortech-kompressorkitt.

pannan
                Deltagare

Johan!!:-) 🙂 🙂 🙂 Du är alltid välkommen att hänga med. Du kan ju köra servicebilen i värsta fall…..HAHA!!!Grattis till nya bilen. Hoppas att jag får se den någon dag.Lycka till i Audi-klubben.Du blir säkert populär där också.Så trevlig som du är!MVH/ Catrine

Haha eller visa hur man kör STI:n 😉

pannan
                  Deltagare

Har också RS4a -06, mizanoRöd. Jag har kikat lite på Vortech-kompressorkitt.

Då måste det vara dig jag mött några gånger på väg ut mot Tyresö.

Njae kompressor blir det inte. Blir att sänka bilens värde i sjön 🙂

simo
                    Deltagare

Pannan, skicka av den gamla Ådin nu…köp Strats bil, GT:n är ju snabbare 😉

/U

Visar 9 inlägg - 31 till 39 (av 39 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.