Visar 5 inlägg - 31 till 35 (av 35 totalt)
  • Författare
    Lefty
    Deltagare

Vi kommer åka kring 07.30 från Luleå och skulle tro att vi är där vid 8.00… då allt börjar 🙂
      Jag vet hur det ser ut där men vet inte riktigt vart dom har tänkt att ha alla bilar som ska ställa ut… nåja vi får se…!

Vädret…
      http://www.norrbotten.se/vader/ntv_evenemangsvader.htm?placeId=10010625081

Ser bra ut på morgonen…men sen då? nåja det kan hinna ändras också 😉 *hoppas*
      Tidigare år har vi haft sol och nån liten skvätt som snabbt torkat upp…

Mig når ni på 070-6845405 … kan vara problem med mottagningen där ute så tro inte att jag har mobilen avstängd 🙂

Whitewheels
      Deltagare

Det börjar väl vid 10.00 o första insläpp vid 08.00….jaja, samlas alla subbor vid varandra så går dom ju inte o missa 😉
        Lefty. Om ni är så tidiga så kan du väl fixa en schysst plats?

Åkte faktiskt idag igenom vägbygget norr om Ske-å som jag “varnat” för. Inte så jättefarligt,men dom korta grusade sträckorna håller dom dammfria med saltvatten 🙁 😮 . Platsar inte direkt på en entusiastbil.
        Totalt ca 2,5mil vägbygge o ganska jämn o fin annars.

Lefty
        Deltagare

Enligt mitt papper så börjar körningar kl 9… och dom vill man väl inte missa ? Samt möjlighet till frukost kl 8… alltid bra 😀 MAT MAT MAT

Jo vi ska försöka fixa platser!

rallymarkus
          Deltagare

ska vi mötas upp i piteå nånstans innan vi åker dit? jag kommer ju köra från jokkmokk tänkte försöka vara där vid 8..

Lefty
            Deltagare

Jo det funkar ju… men vart nånstans då ?
              Nått place på väg dit… hmm mkt bush 🙂

Visar 5 inlägg - 31 till 35 (av 35 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.