Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Chewie
    Deltagare

Är i beställartagen, har tonat bilen i veckan på Antec i GBG och glömde be han tona framrutan med en streamer högst upp, så kom jag på att klubben har sådana, viken e vanligast därute egentligen?
      Vilka har ni, bara texten subaru, impreza eller hela raddan med ssi svenska…..?
      Eller är ni diskreta med bara n liten logga någonstans på bilen?
      Tips och bilder på placering e´ välkomna!!:-)

Niklas
      Deltagare

Den mest diskreta är nog SSI-texten då den inte har så många stora bokstäver. Du behöver ju inte ens sätta på SSI-loggorna ute på sidorna.

Bara och beställa! 🙂

Chewie
        Deltagare

Det får jag nog hålla med om, syns inte lika mycket och skriker inte för mycket i backspegeln på dom som ser en (innan man körde om dom vill säga 😉 ). Vad ser bäst ut, böjd eller rak streamer på en WRXs framruta 02´? Du som sett dom på!!!

Niklas
          Deltagare

Det beror helt på bakgrunden. Om du tänker montera en streamerbakgrund så får du en rak nederkant och då måste du ha en rak text. Däremot om du har en böjd bakgrund tex toning i rutan så skall du ha en böjd text.

Om du inte skall ha bakgrund och inte har en toning så bör du köpa en böjd text då den kommer följa kanten mellan rutan och taket.

Chewie
            Deltagare

Dags att beställa en böjd då! Hurdan leverans e det i dagsläget, finns det några på lager, silvrig text på en silvrig bil eller?? Fyller i en betällning iaf. Tack för bra och snabbt svar!:-)

Niklas
              Deltagare

Silver eller anticitgrå passar nog bäst på en silverfärgad bil.

Då jag inte är miljonär så har jag tyvärr inte möjlighet att ha dekaler på lager. Därför skickar jag en beställning till tillverkaren efter att ni skickar in en order till mig.

Adam K
                Deltagare

Chewie o äljen,
                  är ni säkra på att ni inte pratar runt varann?
                  Chewie, texten har alltså *inte* nån bakgrund, dvs ingen tonad elelr svart överkant av rutan. Däremot är äljen en hejare på montering av både och 🙂

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.