- Detta ämne har 40 svar, 1,947 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år sedan av Kvarnis.
-
FörfattareInlägg
-
4 januari, 2004 kl. 13:21 #132224griml0ckDeltagare
Är det mycket snö o kallt tror jag nog att jag kan offra lite tid till detta. Håller egentligen på med ett stort film projekt i skolan men de kommer ta 2-3 månader o slutföra så några dar kan man väl offra 😉 Men det beror som sagt hur smaskigt vädret verkar vara, isf är grim klar klar klar 😛
4 januari, 2004 kl. 15:48 #132216KvarnisDeltagareis’n är provad ..tyvårr så lyser snön med sin från varo :(…så det finns ett jätte stor hockeyplan så att säga ..ta med skridskor om ni ha dåligt me dubb ;):D
Det blir nog lite grillning oxå finns två grill ringar att tillgå 🙂
däck byte kan man nog få göra i Patrik’s föräldrars garage..om man ber snällt…
Sen kanske om nån ä snäll så kan den få åka en sväng i Parik’s wally golf alt. Impreza efter nån liten små väg…om nån vill ha en nära döden upplevelse ;):D
4 januari, 2004 kl. 16:36 #132197BlockenDeltagare>
>Sen kanske om nån ä snäll så kan den få åka en sväng i
>Parik’s wally golf alt. Impreza efter nån liten små väg…om
>nån vill ha en nära döden upplevelse ;):D
>KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR! :):D:P
Ringer daj sen!
/AB
4 januari, 2004 kl. 17:38 #132202WhitewheelsDeltagareOm det är lite enö ska jag försöka få med mig konerna från TNT, då kan vi märka upp banan + att kvarnis kan ta med sig spray 🙂 Bättre för bilen om det är lite snö, vet av erfarenhet 🙁
Kolla in kalendern, där står det man behöver veta ang. träffen.
Hur ser uppslutningen ut nerefrån sverige då??4 januari, 2004 kl. 17:47 #132192LegacyLarsaKeymasterJodå, EN 08 ska nog kunna hitta dit! vad de andra har för ursäkter för att inte komma, får stå för dom!
Klarar Gävle-boysen att åka på det mesta, så ska fan jag åxo kunna!
/Larsa -som kritiserar hårt idag 😉
4 januari, 2004 kl. 18:43 #132198BlockenDeltagare>
>Hur ser uppslutningen ut nerefrån sverige då??
>————-
Vilka som kommer: http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=3326&mesg_id=3326&page=
4 januari, 2004 kl. 18:45 #132217KvarnisDeltagare>Om det är lite enö ska jag försöka få med mig konerna från
>TNT, då kan vi märka upp banan + att kvarnis kan ta med sig
>spray 🙂 Bättre för bilen om det är lite snö, vet av
>erfarenhet 🙁
>Kolla in kalendern, där står det man behöver veta ang.
>träffen.
>Hur ser uppslutningen ut nerefrån sverige då??Glenn vore Kung… Patrik&Jag funderade även på att märka upp med någar grankvistar…markerings pinnar kan ju göra ont på lacken ;):D
4 januari, 2004 kl. 18:52 #132225griml0ckDeltagareJag har 13 st små koner jag kan ta med. Men på beskrivning av kvarnis låter det som rallydubb är det enda som gäller. Provade förra året o köra på ren is o det var ingen höjdare. Med andra ord måste man få tag i 4 st wallydubbade däck fort då 😛 Om nån vet någon med såna till salu för ca 2k så hör av er annars kan jag kanske lyckas hitta nåra själv annars uteblir nog jag 🙁
4 januari, 2004 kl. 18:56 #132218KvarnisDeltagare>Jag har 13 st små koner jag kan ta med. Men på beskrivning av
>kvarnis låter det som rallydubb är det enda som gäller.
>Provade förra året o köra på ren is o det var ingen höjdare.
>Med andra ord måste man få tag i 4 st wallydubbade däck fort
>då 😛 Om nån vet någon med såna till salu för ca 2k så hör av
>er annars kan jag kanske lyckas hitta nåra själv annars
>uteblir nog jag 🙁Glenn kan fixa …men hur f-n han ska hinna få dom ner till dig ä en bra fråga….
Dom brukar kosta~2K/4st…kha ska fixa ett gäng till mig
16 mars, 2004 kl. 13:07 #132193WiklundhDeltagareOm jag inte hunnit fått sålt bilen ännu är jag sugen att vara med det stora pojkarna och leka. 😉
16 mars, 2004 kl. 13:07 #132203KvarnisDeltagare>vad heter vattenpölen vi skall leka i ?
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/ssi329/kvaved_sj_n.jpg
Där år av iskörning har övats..Patrik har järn koll på is’n hur dur den är.. så inget att oroa sig över om han säger att den är ok…vilket den inte riktigt än..
Jag har ju även en liten sjö nedan för min lilla stuga…den har jag dock inge bra koll på än..
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/ssi329/lomsj_n.jpgSkala är ~1:11000 för Kvaded sjön
och ~1:16000 för karatn över Lomsjön -
FörfattareInlägg
- Ämnet ”vinter/is-träff i Örnsköldsvik 10/1-04” är stängt för nya svar.