- Detta ämne har 10 svar, 1,188 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 5 månader sedan av ExOrdis.
-
FörfattareInlägg
-
1 januari, 2003 kl. 20:10 #11128NiklasDeltagare
Citerar från annat forum:
“Kolla Vallentuna MKs sida samma vecka rallyt ska gå utifall det blir inställt. Så som vädret är nu blir det nog ingen tävling av. Varken markägare (sönderkörda vägar) eller rallyförare (sönderkörda dubbdäck) kommer ställa upp. Dessutom är det Bergslagsrallyt dagen efter där alla “storfräsare” kommer köra.”
http://hem.passagen.se/vmkrally/?noframehttp://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Subaru – All we’ll drive!
2 januari, 2003 kl. 15:34 #121750christopherDeltagarefraSSe
Har kollat med tävlingsledningen för ca 1 vecka sen och då var det ca 45 anmälda
och ingen snö men -vi kör som det ser ut i dag! Var svaret då
Nu 15 cm snö och 5 minus senare lär läget vara perfekt, samt vägarna är militärens, dom är ju inte lika känsliga som andra markägare 🙂
Och att alla storfräsare kör Bergslagsrallyt är inte helt sant , tyckte jag saknade en hel del “stor fräsare” (9st 4wd a-förare)som kanke kommer att köra sthlms DM.
Hårdingarna kör både lördag och söndag 🙂Hoppas på ett riktigt vinter rally:):):)
/
fraSSe2 januari, 2003 kl. 19:10 #121756NiklasDeltagareDå låter det bara bra… 🙂
http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Subaru – All we’ll drive!
2 januari, 2003 kl. 22:23 #121755FELbilDeltagareHärligt att det blir rally!
Ska du tävla på lördag Frasse?
Jag och Ordis pratades vid om vi skulle ställa upp som föråkare 😀
I vilket fall som helst antar jag att vi ses där.Med vänlig hälsning
Mikael R3 januari, 2003 kl. 15:42 #121751christopherDeltagarefraSSe
Nix det blir ingen start för mig, bilen är urriven och ska få ny bur enl. nya reglementet 1/1-03 + volvobakaxel så det håller 🙂
Men jag kommer och kollar!
Tänkte vara där lite innan så man kan kika lite på bilarna medans dom inte står i en snödriva 😉Syns i morgon med långkallingar och varm choklad för det blir kallt!
/
fraSSe (070 740 3465)4 januari, 2003 kl. 18:31 #121752christopherDeltagarefraSSe
“Jag och Ordis pratades vid om vi skulle ställa upp som föråkare
I vilket fall som helst antar jag att vi ses där.”Var det för kallt 😉
/
fraSSe5 januari, 2003 kl. 00:28 #121754ImpDeltagareVåran premiär med renault 5 gt turbo skulel vart på det rallyt men grabbarna grus på sparco ville inte leverera ena stolen i tid så vi har varken regat eller klassat bilen så det gick inte.. men 18 (eller 22:A minns inte) blir det åka av i vesteros 🙂
5 januari, 2003 kl. 10:30 #121753christopherDeltagarefraSSe
Alltid strul, vänta bara tiis ni får på startnummerna då pajar allt som funkat perfekt i garaget 😉
11/1 Gästrikland runt (Gävle)
12/1 EVB Kannan (Rasbo)
18/1 Västmanland runt (Västerås)
19/1 Rally sprint i Rasbo
25/1 Vinterpokalen (Sandviken)om nu kylan håller i sig…….
/
fraSSe10 juni, 2004 kl. 18:40 #121747ExOrdisDeltagareJepp, måste hejja på Martin.
Han börjar seriöst överväga att gå över till fyrhjulsdrivet för att kunna
hänga med, nu när konkurrensen hårdnar.10 juni, 2004 kl. 18:40 #121748ExOrdisDeltagarePrecis som du skrev tidigare, inget funkar med startnummer på.
Martin kom inte heller till start pga diverse småstrul..
Men nu står det fyrkrafs stämplat i pannan, he he, så Volvon är till salu.
Dessutom var jag alldeles för trött och inte blev jag piggare av
att se temperaturen på morgonen, burrr och tillbaks under täcket. 😉/K
>fraSSe
>
>”Jag och Ordis pratades vid om vi skulle ställa upp som föråkare
>I vilket fall som helst antar jag att vi ses där.”
>
>Var det för kallt 😉
>/
>fraSSe10 juni, 2004 kl. 18:40 #121749christopherDeltagarefraSSe
Nu på Lördag 4/1 så drar rally säsongen igång även här i Stockholm.
Vallentunas “Gustav Wasarundan” som körs på Svea Livgardes område i Kungsängen, ingår i Sthlms DM
Första bil startar 12.00 2 st låga sträckor körs två gånger tot 5,2 mil ss
Karta/program ska finnas vid starten (pilat)
Det ser i allafall nu ut att bli ett rikyigt fint vinter rally!
/
fraSSe -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.