Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 80 totalt)
  • Författare
    Garagekungen
    Deltagare

Sternborn, är det tjejen du dresserat så bra att hon står i kylan och fotograferar…?
      Då vill jag skicka över en hona till som du kan få lära upp – min fru vägrar nämligen att låta sig lämnas ute i kylan av mig… 😀

Riktigt fina bilder dessutom – mer sådana !!!
      😉

Mäki gasar satan – tummen upp för sista bilden !!!

Sternborn
      Deltagare

Sternborn, är det tjejen du dresserat så bra att hon står i kylan och fotograferar…?
        Då vill jag skicka över en hona till som du kan få lära upp – min fru vägrar nämligen att låta sig lämnas ute i kylan av mig… 😀

Riktigt fina bilder dessutom – mer sådana !!!
        😉

Yes det är tanten som får stå och frysa 🙂 Det var ju typ 20cm nysnö så jag fick släppa av henne precis i ett hjulspår så fick hon stå där tills jag plockade upp henne 🙂
        Min tjej har inget val vill hon åka subaru som hon tycker är rätt kul så får hon fota/filma 😛
        Kommer mycker mer bilder under vintern! 🙂

Mäki
        Deltagare

Yes det är tanten som får stå och frysa 🙂 Det var ju typ 20cm nysnö så jag fick släppa av henne precis i ett hjulspår så fick hon stå där tills jag plockade upp henne 🙂
          Min tjej har inget val vill hon åka subaru som hon tycker är rätt kul så får hon fota/filma 😛
          Kommer mycker mer bilder under vintern! 🙂

Köp för guds skull kängor å en mössa åt’na 😉

Sternborn
          Deltagare

Köp för guds skull kängor å en mössa åt’na 😉

Hon har en gåsjacka så henne är det inte synd om 😉

Mäki
            Deltagare

Foton: Jan Petrelius

Så här kul har man när man åker Impreza med Lirkus och Burner som passagerare =)

Garagekungen
              Deltagare

Mäki, ni ser påpälsade ut – har du ingen värme i bilen…
                :p

Fast jag känner igen smilet – alla tror man är glad, när man egentligen visar huggtänderna… 😀 😀 😀

Justa bilder !!!

Nu (om man ändå köpt hus 250 mil för långt norrut) så väntar man bara på att isen skall bära… :rolleyes:

Mäki
                Deltagare

Man sprang så mycket in och ut ur bilen så de var dåligt me värme 😉
                  Att du visste det där med huggtänderna då… Haha!

waern
                  Deltagare

Här är några bilder från helgens lek, http://www.garaget.org/?car=213906 dock från garaget profilen 🙂

Erok
                    Deltagare

Här är några bilder från helgens lek, http://www.garaget.org/?car=213906 dock från garaget profilen 🙂

Får man fråga hur du kom in där? 😉

waern
                      Deltagare

Får man fråga hur du kom in där? 😉

Hehe javisst , finns ett litet dike man kan åka över , dock blir dom inge glada på oss;D

Erok
                        Deltagare

Hehe javisst , finns ett litet dike man kan åka över , dock blir dom inge glada på oss;D

jasså, har sett fler köra där inne privat, var ju brutalt kul på 10års jubileeumet så man kanske ska besöka det igen 😉

waern
                          Deltagare

jasså, har sett fler köra där inne privat, var ju brutalt kul på 10års jubileeumet så man kanske ska besöka det igen 😉

Ja det tycker jag du ska göra 😀 kanske köra en.liten “illegal” impreza träff i vinter?:D vart bor du ?

Garagekungen
                            Deltagare

Ja det tycker jag du ska göra 😀 kanske köra en.liten “illegal” impreza träff i vinter?:D vart bor du ?

Det där ser ju mer än lovligt roligt ut – jag är på om det funkar tidsmässigt med jobben…
                              🙂

Myzkoo
                              Deltagare

Trevliga bilder 😀 dom där vita toora fälgarna som sitter på bilen på sommarbilderna du har på garaget, har du kvar dom? Dom ser nämligen identiska ut som dom jag precis slog till på! Kan inte finnas allt för många uppsättningar av den modellen i vitt 🙂

waern
                                Deltagare

Trevliga bilder 😀 dom där vita toora fälgarna som sitter på bilen på sommarbilderna du har på garaget, har du kvar dom? Dom ser nämligen identiska ut som dom jag precis slog till på! Kan inte finnas allt för många uppsättningar av den modellen i vitt 🙂

Dom låg i garaget igår iallafall 😀 så det hoppas jag,;-)

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 80 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.