› SSC › Allmänt snack › Träffar › Vinterkörning Västerås
- Detta ämne har 109 svar, 5,495 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 8 månader sedan av
griml0ck.
-
FörfattareInlägg
-
25 februari, 2006 kl. 17:43 #140576
Janne S.A.D.
DeltagareFöljande är anmälda till nästa helgs vinterkörning med Swedish Active Driving.
Janne
Catrine Johanson
Jesper Wolf ( jeppe )
Mickael Walman ( Mr Walle )STIred
Jan Kvarnströmroadtip85 i SSi och har medlemsnummer 908!
Anders Botnen
/ Mikael AlrikssonDavid Johansson
Daniel ”daniel83” Nilsson
Medlemsnummer: 865
Bil: Svart Impreza GT
Lars ”Legacylarsa” Linder
JohanRJohan Toresjö
SSI #: 869
Kaarlo
Bvs Robban
OZO26 februari, 2006 kl. 17:03 #140577Janne S.A.D.
DeltagareFöljande är anmälda till nästa helgs vinterkörning med Swedish Active Driving.JanneCatrine Johanson Jesper Wolf ( jeppe ) Mickael Walman ( Mr Walle ) STIredJan Kvarnström roadtip85 i SSi och har medlemsnummer 908!Anders Botnen/ Mikael AlrikssonDavid Johansson Daniel ”daniel83” NilssonMedlemsnummer: 865Bil: Svart Impreza GTLars ”Legacylarsa” LinderJohanRJohan Toresjö SSI #: 869 KaarloBvs RobbanOZO
Nu har vi också 2 st reserver anmälda till lördagens isåka med S.A.d.
Och bara minusgrader hela veckan, det är super de.
-9°
SV
3 m/s-9°
SV
3 m/s-4°
SV
2 m/s-9°
S
2 m/s-13°
O
2 m/s-3°
O
4 m/s-14°
O
5 m/s-4°
NO
7 m/sJnne
27 februari, 2006 kl. 06:56 #140578Janne S.A.D.
DeltagareFöljande är anmälda till nästa helgs vinterkörning med Swedish Active Driving.JanneCatrine Johanson Jesper Wolf ( jeppe ) Mickael Walman ( Mr Walle ) STIredJan Kvarnström roadtip85 i SSi och har medlemsnummer 908!Anders Botnen/ Mikael AlrikssonDavid Johansson Daniel ”daniel83” NilssonMedlemsnummer: 865Bil: Svart Impreza GTLars ”Legacylarsa” LinderJohanRJohan Toresjö SSI #: 869 KaarloBvs RobbanOZO
AJAJAJ
Vilken blunder
Stor ursäkt från mig till Stefan Holm…..Klart du är anmäld hittade sms:et nu ses på Lördag
Just nu -17 vid sjön.
Isen är kanonJanne
27 februari, 2006 kl. 07:31 #140491LegacyLarsa
KeymasterHoppas du inte har några cementvallar, om du har har du möjlighet att ploga bort dessa? så att man slipper fega…
/Lars
27 februari, 2006 kl. 10:02 #140579Janne S.A.D.
DeltagareHoppas du inte har några cementvallar, om du har har du möjlighet att ploga bort dessa? så att man slipper fega…/Lars
’
Plast är bara pynt…….
Givetvis kommer vi att under veckan jobba stenhårt på att minimera riskerna på sjön så att du slipper fega.
Janne
27 februari, 2006 kl. 12:45 #140485OzO
DeltagareJag anmälde mig via mailadressen enligt första inlägget sti-gt@swedishactivedriving.se för ett bra tag sedan. Har inte fått ett enda bekräftelsemail på detta. Du postade visserligen en (rörig) lista på anmälda nyss i denna tråd.
Skickade ett avbokningsmail till samma adress sti-gt@swedishactivedriving.se igår kväll. Kan vara bra att kolla denna inbox nån gång då och då…
Om jag skall betala nästan 2000:- för ett arr så förväntar jag mig nästan lite bättre hantering än detta.
Min plats står till förfogande och jag vet att det finns folk på reservplats.
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::27 februari, 2006 kl. 18:53 #140509Kvarnis
Deltagare500:- kostar det väl enligt första inlägget ;)…
Vad jag kan se/läsa gammle farbror 😀27 februari, 2006 kl. 19:05 #140481SecretAgentMan
DeltagareJag tror OzO räknar på totalkostnad. 😉 😀
/J
27 februari, 2006 kl. 19:55 #140486OzO
DeltagareChafför: 500:-
Medpassagerare: 250:-
Soppa till och från sjön som jag inte bor bredvid: 600:-
Soppa som brinner upp på sjön: 600+:-
Plus minus nån korv eller så…Må vara gammal å fattig men huvudet funkar… 🙂
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::27 februari, 2006 kl. 20:18 #140510Kvarnis
DeltagareAtt det går pengar hör väl till 😀
Men kan förstå att det svider med dubbla is kör veckor, så kännde jag…fast jag har å andra sidan 55mil ner, å fattig ä man jämt 😮
Fast vi lär väl synas nån anna gång…sen f-n jag ju inte kalla dig gammal längre för än du fyller 40 dvs 😉
28 februari, 2006 kl. 07:27 #140580Janne S.A.D.
DeltagareEftersom min förra anmälningslista var så rörig kommer här en ny.
Startnummer:
1 Jeppe
2 Walle
3 Kvarnis
4 Jerry5 Grimlock
6 Raul
7 Larsa
8 Daniel9 JRaberg
10 Kaarlo
11 Yonaz
12 Patrik K
13 Catrine14 Roadtip 85
15 Davve
16 thorlake
17 Bvs Robban
18 Magnus sti VästeråsDetta är en uppdaterad startlista 2006-02-28 klockan 09:05.
28 februari, 2006 kl. 09:25 #140511griml0ck
DeltagareFråga: Hur långt är det från macken vi ska träffas på till sjön? Tänkte om man kanske kan byta till isdäcken där o köra till isen om den ligger nära.
28 februari, 2006 kl. 10:07 #140581Janne S.A.D.
DeltagareFråga: Hur långt är det från macken vi ska träffas på till sjön? Tänkte om man kanske kan byta till isdäcken där o köra till isen om den ligger nära.
Nej det är säääämer de.
Asfalt 1,5 mil.Janne
28 februari, 2006 kl. 11:44 #140582Janne S.A.D.
DeltagareJag anmälde mig via mailadressen enligt första inlägget sti-gt@swedishactivedriving.se för ett bra tag sedan. Har inte fått ett enda bekräftelsemail på detta. Du postade visserligen en (rörig) lista på anmälda nyss i denna tråd.Skickade ett avbokningsmail till samma adress sti-gt@swedishactivedriving.se igår kväll. Kan vara bra att kolla denna inbox nån gång då och då…Om jag skall betala nästan 2000:- för ett arr så förväntar jag mig nästan lite bättre hantering än detta.Min plats står till förfogande och jag vet att det finns folk på reservplats._______________________________________________________________________________::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::[font
color=”#C0C0C0″]::
Hej Göran.
Tycker att det är tråkigt att du uppfattar detta som ett dåligt och rörigt arrangemang.
Anmälan till körningen gjorde du till mig personligen på sjön vid förra tillfället vi var där och körde, dock skickade du också ett mail dagen efter.(detta mail finns inkopierat längre ned i inlägget)
Bekräftelen som du undrar över fick du muntligen av mig på sjön.
Enligt ditt mail(se nedan)var bollen hos dig, du skulle höra av dig till mig när du visste mer om din eventuella fjällsemester.Har ringt dig på mobilen idag 4 ggr men du svarar inte trots lämnat meddelande.
Bensinkostanden från Stockholm till sjön tur och retur är 408:- max.
Är det någon mer än Göran som tycker det här är rörigt, så ring gärna mig för klargöranden på 070-593 63 63.
Janne Lindqvist
Hej Janne!
Som jag nämnde igår så kan jag vara i fjällen den helgen, men jag skickar
in en anmälan utifall att. Skulle jättegärna vara med på detta och hoppas
givetvis att jag inte tvingas åka till fjällen. Så fort jag vet 100% hör
jag av mig!=)
mvh/Göran
28 februari, 2006 kl. 12:07 #140482SecretAgentMan
DeltagareMumma!
Fasen så kul det blir att gnugga lite mera is! 🙂
Det är lite servicebehov först att ta hand om (slut bakbelägg :D), ömma axelpartier skall komma tillbaka i form och dubb måste slipas, semlor skall ätas, sms skall skickas…det är fullt upp!/J – gött att andas ut, KN kommer inte att vara i backspegeln denna gången i alla fall.. 😀 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.