SSC Allmänt snack Träffar Vinterkörning Västerås

Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 110 totalt)
  • Författare
    Janne S.A.D.
    Deltagare

Mumma!Fasen så kul det blir att gnugga lite mera is! :)Det är lite servicebehov först att ta hand om (slut bakbelägg :D), ömma axelpartier skall komma tillbaka i form och dubb måste slipas, semlor skall ätas, sms skall skickas…det är fullt upp!/J – gött att andas ut, KN kommer inte att vara i backspegeln denna gången i alla fall.. 😀 😉

Ja ladda på fixa öka turbotryck slipa dubb.
      JÄTTEKUL att du knep en av reservplatserna.

Välkommen

Janne

OzO
      Deltagare

Janne, du har PM för att inte kleta ner tråden.

_______________________________________________________________________________
        ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

jraberg
        Deltagare

jag må vara trött o dum. Men vägbeskrivningen.. e18 Ah! , avfart 124 ok! men.. mack?

Det kanske ger sig när man puttrar längs 124:an men för att var 100% säker att jag inte sitter och åker ut i periferin. hur långt på väg 124 behöver man åka? och ser man macken från vägen(låter logiskt, men..)?

Mvh
          JR minne som en guldfisk och kommer inte ihåg vilken väg vi åkte sist..

alrik
          Deltagare

jag må vara trött o dum. Men vägbeskrivningen.. e18 Ah! , avfart 124 ok! men.. mack? Det kanske ger sig när man puttrar längs 124:an men för att var 100% säker att jag inte sitter och åker ut i periferin. hur långt på väg 124 behöver man åka? och ser man macken från vägen(låter logiskt, men..)?MvhJR minne som en guldfisk och kommer inte ihåg vilken väg vi åkte sist..

Du ska svänga vänster när du kommer från avfarten in på vägen.Dvs åka över E18, då har du en mack på höger hand. Förra gången svängde vi höger.

/ Mikael

Janne S.A.D.
            Deltagare

jag må vara trött o dum. Men vägbeskrivningen.. e18 Ah! , avfart 124 ok! men.. mack? Det kanske ger sig när man puttrar längs 124:an men för att var 100% säker att jag inte sitter och åker ut i periferin. hur långt på väg 124 behöver man åka? och ser man macken från vägen(låter logiskt, men..)?MvhJR minne som en guldfisk och kommer inte ihåg vilken väg vi åkte sist..

Du ska svänga vänster när du kommer från avfarten in på vägen.Dvs åka över E18, då har du en mack på höger hand. Förra gången svängde vi höger. / Mikael

Tack Alrik. Jo då det stämmer.
              Ni som kommer från Västeråshållet ta avfart 124 mot Munktorp, vid efterflöjande T-kors sväng vänster passera över E-18 efter ca 200 meter mack och samlingsplats på höger sida.

Ni som kommer från Örebrohållet ta avfart 124 Mot Munktorp kör rakt över i nästa korsning och även ni är framme.

Janne

Davve
              Deltagare

Du ska svänga vänster när du kommer från avfarten in på vägen.Dvs åka över E18, då har du en mack på höger hand. Förra gången svängde vi höger. / Mikael

Tack Alrik. Jo då det stämmer.Ni som kommer från Västeråshållet ta avfart 124 mot Munktorp, vid efterflöjande T-kors sväng vänster passera över E-18 efter ca 200 meter mack och samlingsplats på höger sida.Ni som kommer från Örebrohållet ta avfart 124 Mot Munktorp kör rakt över i nästa korsning och även ni är framme.Janne

Fint.. nu kanske t.o.m jag hittar 🙂 Dett ska bli riktigt skoj.. synd att man åker på vanliga dubbdäck.. men det får gå för den här gången..

/D – LADDAD SOM F*****************N

griml0ck
                Deltagare

ja, fifan nu har jag vallat dubben. Fler från stockholm som vill åka med mig och carlos?

jraberg
                  Deltagare

jadu grimlock, jag vet int. du skulle ju slå ihjäl mig sist 😉 2ggr dessutom 😀 (internskämt)

Den här gången ska jag inte käka pizza dagen innan. Om det går bra med er så ansluter jag gärna vid sedvanlig plats eller så tuffar jag ifatt er(vilket är jobbigare dock, har provat och man hinner långt på 2 min. i 110)
                    Tid?

usch nu blire sådär tidigt igen, men va gör man inte för att bli en solbergare :9

-JR

Janne S.A.D.
                    Deltagare

Det närmar sig!!!!!

Trimmar just nu klockorna inför slutprovet 😮

Som vi tror är det 12-13 på fulldubb.

Fränt. 😛

Nu ska jag upp och ploga.

Hörs

Janne

thorlake
                      Deltagare

Kycklingar är vad de är. 🙂

Själv skall jag göra det ordentligt med riktigt fetbreda friktionsdäck.
                        Skall man så skall man ordentligt. *ratta ratta ratta*

😀

griml0ck
                        Deltagare

jraberg: Avfärd 7:00 från stäket hade vi tänkt. Så behöver vi inte stressa nått. Häng på bara, jag e på kel humör :*, så du behöver inte oroa dig för spö. Fast de e klart e isen hård kanske jag måste använda dig som männsklig stötfångare bak? :+ 😀 😛 😉

Yonaz
                          Deltagare

Jag har fått förhinder. 🙁

Det finns alltså en ledig plats till utbildningen.

Jag är som sagt anmäld och anmälan är bindande, med andra ord sponsrar jag gärna någon annans deltagande.

Kontakta Janne eller mig.

Jag finns på telefon 0706-76 15 84[B/]

Blocken
                            Deltagare

Jag har fått förhinder. 🙁 Det finns alltså en ledig plats till utbildningen.Jag är som sagt anmäld och anmälan är bindande, med andra ord sponsrar jag gärna någon annans deltagande.Kontakta Janne eller mig.Jag finns på telefon 0706-76 15 84[B/]

Platsen bokad av en Västeråsare 🙂

/AB

Min STi

Janne S.A.D.
                              Deltagare

Hallon!!

Precis nu varit på macken där vi ska samlas, jag har fixat 30 öres rabatt per liter ni tankar där på Lördag morgon och eftermiddag.

Han tar kontanter och bankort vid kassabetalning.

Dessutom bjuder han på kaffe när ni är på väg hem.

2 kubik färsk 98 levereras till macken i morgon fredag.

Stort tack till Björmans Mange för utlåning av bilen.

Bra jobbat blocken att fixa reserv för höjdhopparen.

Nu plogat bort 20 cm nysnö som ramlat ner det sista dygnet.

-9 just nu.

Ses

Janne

SecretAgentMan
                                Deltagare

Nya bromsar, oljan kollad, wastegateslangen ryckt, dubben oljade och OK-kortet maxat! Nu jäklar är det isåka igen!

Silverpilen är tipp-topp, nu återstår bara att peka och visa vart Kvarngren skall skruva på Rauls kokare (och jobba ett par timmar någonstans under dagen :D).

/J

Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 110 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.