SSC Allmänt snack Träffar Vinterkörning Västerås

Visar 5 inlägg - 106 till 110 (av 110 totalt)
  • Författare
    Patrik K
    Deltagare

Kycklingar är vad de är. :)Själv skall jag göra det ordentligt med riktigt fetbreda friktionsdäck.Skall man så skall man ordentligt. *ratta ratta ratta*:D

Ja du Thorlake =)

Då e vi två som kör på friktionsdäck, nog fan ska det vara ngn utmaning utöver det vanliga 😀 De andra får väl köra med stereon på högsta volym (så som Stiggen gör i TopGear) för att simulera motsvarande störningsmoment =)

Det börjar klia i foten nu, fingarana darrar och det är inte lång stund kvar nu innan det bär av…

Väl mött på macken alla glada

/ Patrik

roadtip85
      Keymaster

ja, fifan nu har jag vallat dubben. Fler från stockholm som vill åka med mig och carlos?

Tja!
        Jag hänger gärna på er! Roligare att åka tillsammans!
        Säg en tid och plats så kommer jag! 🙂

Helst nåt relativt enkelt ställe att hitta till…

//Anders

Janne S.A.D.
        Deltagare

Hej

Lämnar datorn för idag, är det någon som undrar över något inför morgondagen så finns jag på mobilen.

070-593 63 63.

Nu till Arlanda för att hämta Arturs.

Ses

Janne

jraberg
          Deltagare

jraberg: Avfärd 7:00 från stäket hade vi tänkt. Så behöver vi inte stressa nått. Häng på bara, jag e på kel humör :*, så du behöver inte oroa dig för spö. Fast de e klart e isen hård kanske jag måste använda dig som männsklig stötfångare bak? :+ 😀 😛 😉

uppfattat! mänsklig kofångare.. 🙁 ha! okaj.. ;( :*

Vi ses!

-JR har tvingats börja med magmeducinen igen 🙁

griml0ck
            Deltagare

Tja!Jag hänger gärna på er! Roligare att åka tillsammans!Säg en tid och plats så kommer jag! 🙂 Helst nåt relativt enkelt ställe att hitta till…//Anders

6:45 vid stäket kan du åka till då. Ligger längs E18. 7:00 åker vi därifrån.

Visar 5 inlägg - 106 till 110 (av 110 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.