- Detta ämne har 5 svar, 1,668 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 1 månad sedan av adam.b.w.
-
FörfattareInlägg
-
14 oktober, 2011 kl. 15:27 #26932abacusDeltagare
Någon annan här som har fått inbjudan till vip fest i Tagene i gbg den 20 okt, ska tydligen bli mat och underhållning (Linda Bengtzing) där då dom inviger en nya bilhall.
Har anmält mig själv och frugan dit, gratis mat och underhållning why not…. !?
någon annan ifrån klubben som har samma erbjudande i reg väst GBG, vore kul att kunna komma samma tid…14 oktober, 2011 kl. 17:51 #230685Christian SDeltagarejo då, fick hem en idag men ska inte dit.
hoppas att den personen som ska sköta reservdelarna är bättre än den i sisjön för där är det sanslöst dåligt, han som har hand om reservdelarna slutar kl15 varje dag så man har ingen chans att åka dit efter jobbet och beställa delar utan man får säga vad man ska ha och lämna sitt telnr till en annan som jobbar där så att han som har hand om reservdelarna kan ringa upp en dagen efter för att bekräfta vad man ska ha samt beställa delarna.
tror ni att han ringet till en dagen efter?
nä just det, utan när det har gått ett par dagar och han fortfarande inte har ringt så får man åka till dom igen och fråga vad som händer men då är ju inte han som har hand om det där utan man får göra samma sak igen dvs säga vad man ska har samt lämna telnr.
en kompis va där och beställde en grej för lite mer än 2år sen och han har fortfarande inte fått den!!! nästan så att man ska åka och fråga om den kommer snart.14 oktober, 2011 kl. 18:01 #230684abacusDeltagarekan nog inte hålla med där direkt, jag la in en om en förfrågan på en del fick svar efter 2 dar, dock kan jag säga att dom har fin fint kund bemötande, men som alla andra Subaru värkstäder så är dom dyra , jag fick betala 3995:- för att byta ventil kåpspackningarna på bägge sidorna, men jag pallade inte med att det rök ur scoopet och att det lukate böckling i bilen…
Om jag nu hade bytt på ena sidan (turbon) så hade det säker läckt på andra sidan efter någon månad, det var inga mängder typ någon droppe men när det faller ner på grenröret så kommer det att lukta som bara den när det bränns bort….15 oktober, 2011 kl. 10:25 #230687LarskDeltagareJeg har inget fået, og jeg har enddå köbt en sprillans ny STI från dom sidste år.:(
16 oktober, 2011 kl. 07:55 #230686Christian SDeltagareJeg har inget fået, og jeg har enddå köbt en sprillans ny STI från dom sidste år.:(
kan ju vara så att dom skicka ut det regionalt dvs till oss som bor i och runt GBG då det är här i GBG som dom öppnar ny anläggning och inte nere i skåne som det står att du bor.
17 oktober, 2011 kl. 05:45 #230688adam.b.wDeltagarejag bor i götet men har inte hittat något på lådan får kika när man slutat jobbet om något ligger i lådan 😀
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.