SSC Allmänt snack Träffar VIP nya Imprezan Öst

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)
  • Författare
    SPiKE
    Deltagare

Hallå kokarvänner!

Som ni säkert vet så har det kommit ut inbjudan till VIP visning av nya Imprezan :9

Det finns ju flera alternativa återförsäljare men jag har valt att åka till Bilbörsen så om det är några fler som vill med så hojta till.

Torsdag 4 Oktober kl 18.00 är det som gäller.

Ni bör informera Christian Fornell på Bilbörsen om ni tänker komma.

//H

Klasagasa
      Deltagare

Kan jag komma till Bilbörsen och jag har tid att komma till Bilbörsen så kommer jag till Bilbörsen men annars får Bilbörsen klara sig utan mig. Men det skulle vara kul att komma till Bilbörsen för att se Bilbörsen och dess nya bil. Men Bilbörsen ska inte räkna med mig i dagsläget. Men det är ett charmant erbjudande från Bilbörsen
        Tack Bilbörsen för den fina inbjudan!
        SPiKE! Jag hänger med till Bilbörsen i mån av tid och möjlighet då jag egentligen jobbar till sent på torsdagen då det är öppet hus på Bilbörsen

Yonaz
        Deltagare

Räkna med mig!

SPiKE: Talade du om att jag skulle titta förbi på torsdag eller måste jag ringa Christian?

Snowman
          Deltagare

Set objMarkus = CreateObject(”SSI.Snowman”)
            Set objHenke = CreateObject(”SSI.Spike”)

Answers = objHenke.AnswerQuestions

strMarkusKanKomma = objMarkus.IsAbleToBeOnVipKväll

Select Case(strMarkusKanKomma)
            Case ”Måste inte jobba” Status = ”Kommer gärna”
            Case ”Har beredskap och därför måste jobba” Status = ”Kommer inte”
            End Select

If Status = ”Kommer gärna” Then
            Answers.WriteQuestion ”Har du meddelat att jag oxå kommer?”
            Else
            objMarkus.IsBoring
            End If

Hmm… Blir man sån av o bo på landet, eller är jag bara trött?!?!?
            :+ :+ :+ :+ :+

Klasagasa
            Deltagare

Närå, MarKKus. Jag tror bara det är den där trasiga DNA stegen vi pratade om sist. Finns inget att göra åt saken tyvärr!

//Klas

SPiKE
              Deltagare

Både Yonas & Mraccus är anmälda och klara.

Snowman är du förkyld eller börjar du få lappsjukan där ute på bonnlandet?

Klasagasa, har du fått förkylningsvirus på hjärnan????:D :* 😉

/H- Faktiskt förkyld på riktigt!!! *Snörvel host host*

Snowman
                Deltagare

Både Yonas & Mraccus är anmälda och klara.Snowman är du förkyld eller börjar du få lappsjukan där ute på bonnlandet? Klasagasa, har du fått förkylningsvirus på hjärnan????:D :* ;-)/H- Faktiskt förkyld på riktigt!!! *Snörvel host host*

Hepp hepp! Närå, jag är så glad över att ha Internettet på landet så jag bara lägger lite inlägg då o då, helt utan innebörd ibland, sen springer jag naken runt huset o hoppar omkring helt lycklig över ha genomfört någon form av konversation med någon i den civiliserade världen :+

Så, nä, jag är helt normal.. Tror jag… Eller jag känner mig normal iaf.. Jag har liksom funnit mig själv, en ny värld har öppnat sig, jag har hittat ljuset, den bor en snäll pastor i grannhuset, och vi brukar samlas på tisdagkvällarna och sjunga lovsånger och äta svampar Ja, såntdär som man gör på landet, säger pastorn iaf 😛

/MarkUUs – sitter naken på taket bredvid skortstenen och funderar på om man kan tala med rådjuren som går ute på gärdet :+

holmster
                  Deltagare

Klasa: Tar du me dig mamma om du kommer?:D }(

Klasagasa
                    Deltagare

Ja det var verkligen jätteroligt de första fjorton gångerna du drog det där skämtet, men den femtonde i ordningen blir inte riktigt samma schwung i, så att säga. Men svaret är nej. Min mamma stannar hemma.

555_STI
                      Deltagare

Hehe min kompilator slängde ut det 🙂

Jag känner mig mer för att kalibrera min Ballmer Peak :

http://xkcd.com/323/

Set objMarkus = CreateObject(”SSI.Snowman”)Set objHenke = CreateObject(”SSI.Spike”)Answers = objHenke.AnswerQuestionsstrMarkusKanKomma = objMarkus.IsAbleToBeOnVipKvällSelect Case(strMarkusKanKomma)Case ”Måste inte jobba” Status = ”Kommer gärna”Case ”Har beredskap och därför måste jobba” Status = ”Kommer inte”End SelectIf Status = ”Kommer gärna” ThenAnswers.WriteQuestion ”Har du meddelat att jag oxå kommer?”ElseobjMarkus.IsBoringEnd IfHmm… Blir man sån av o bo på landet, eller är jag bara trött?!?!?:+ :+ :+ :+ :+

Yonaz
                        Deltagare

Jag bokar av! x(

Stockholm hela veckan – Bläää!

/J

Klasagasa
                          Deltagare

Det ser ljusare ut för mig!

//Klas

Snowman
                            Deltagare

Det ser ljusare ut för mig!//Klas

Ja, kom igen nu grabbar, har ju inte umgåtts med kåmpisarnaaaa på länge ju… Ska bli fint o glida o kolla på nya besten o snacka skit med er!

/Markus – precis dammsugit pärlan inför fin-turen på torsdag 😛

PS. Hmmm.. nu lät jag nästan som en såndär typisk husägare som bara tar ut ´prezan på soliga söndagseftermiddagar mellan pingst o midsommar.. :+

Klasagasa
                              Deltagare

Det var du som sa det…

Klasagasa
                                Deltagare

Nu ser det återigen riktigt mörkt ut. Jag kommer inte hinna in till stan och avböjer härmed imorgon, tyvärr.
                                  SPiKE, ska jag ringa och avboka eller löser det sig av sig självt, som han sa…

//Klas – som har r*ven full imorgon, Fesen, om du läser detta så är det ett talessätt… 😉

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.