- Detta ämne har 41 svar, 2,156 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 9 månader sedan av Kocken.
-
FörfattareInlägg
-
7 februari, 2005 kl. 12:38 #11284NiklasDeltagare
I år kom tomten väldigt tidigt!
Jag har bollat lite med IM sedan december och har med min skånska dialekt lyckats fixa fram inte mindre än 10 stycken VIP-pass till Prodrive/SWRT på serviceområdet utanför Hagfors på Svenska rallyt! Grattis oss säger jag!
Dessa pass skall först och främst delas ut till medlemmar som gjort något speciellt för klubben under 2004. Blir det några pass över går de till övriga medlemmar i klubben.
I år är det lite ändrade rutiner för VIP-passen. Klubben kommer LÅNA dem under LÖRDAG FÖRMIDDAG och vi lämnar tillbaka dem då vi lämnar serviceområdet. Detta för att passen kommer användas av flera personer under rallyt. Vi samlas därför på serviceområdet vid ett visst klockslag (bestäms senare i veckan) och är på området i X timmar. Därefter tycker jag att vi åker tillsammans ut i skogen för att följa rallybilarna för att varjefall en dag skall bli lite av en klubbdag.
Nu till problemet. Jag vet inte riktigt vilka som planerar att besöka rallyt och därför finns denna tråden. Här meddelar man om man inte vill ha sitt pass (om man blivit tilldelad ett) och om man vill ha ett om det skulle finnas pass över. Saknas ett namn i listan som du tycker borde ha ett pass, var inte rädd att nominera.
Slutligen vill jag tacka IM för att de ger klubben denna trevliga present!
Mvh,
Niklas och SSI Styrelsen.7 februari, 2005 kl. 12:45 #123077NiklasDeltagareSecretAgentMan – sveriges meste och bäste banträffsansvarige
Janne248 – efter konbaneträffen är värd en medalj, eller varjefall att få vara VIP för en dag
Larsa – samma som Janne
Manuel – engagemang med att tex göra tidtagningsutrustning och ställa upp i montern
Risto – drar ett tungt lass med SSI-montern på mässorna
AlienDiCE – skånsk fjäskdialekt
Frasse – rallyförare och entusiast
Tony – entusiast och för att han fixat VIP-pass tidigareOm någon av ovanstående INTE kan/vill ha sitt pass meddela senast onsdag! Inget svar = ditt pass går till någon som vill ha.
Regionsansvariga har förtur till ett pass men jag skriver inte upp någon då jag inte vet vilka som skall komma.
Tidigare nominerade som redan tackat nej är Ozo, Blocken, Kvarnis och Strat.
Hjälp till att få ihop en komplett lista! Annars ger jag pass till söta flickor på området som vill komma in och krama Petter! :*
7 februari, 2005 kl. 15:56 #123078NiklasDeltagareSecretAgentMan – sveriges meste och bäste banträffsansvarige
Larsa – efter konbaneträffen är han värd en medalj, eller varjefall att få vara VIP för en dag
Manuel – engagemang med att tex göra tidtagningsutrustning och ställa upp i montern
Risto – drar ett tungt lass med SSI-montern på mässorna
AlienDiCE – skånsk fjäskdialekt
Frasse – rallyförare och entusiast
Tony – entusiast och för att han fixat VIP-pass tidigare
???
???
???7 februari, 2005 kl. 16:30 #123068andreaswrxDeltagarejag tar ett pass om jag får:D 😀
när medelas tid och så jag bor ju med klubben och så!7 februari, 2005 kl. 16:53 #123079NiklasDeltagarea_impreza: Med tanke på hur många det är som droppar ur så behövs det folk som garanterat tar ett pass också. Sen har du ju en fet bil också, även om jag bara sett den på bild än så länge. Du har ett pass som väntar på dig. Hörde ditt meddelande, men det räcker väl med svar här?
7 februari, 2005 kl. 16:55 #123080NiklasDeltagareSecretAgentMan
Larsa
Manuel
Risto
AlienDiCE
Frasse
Tony
a_impreza7 februari, 2005 kl. 16:56 #123070andreaswrxDeltagaremen ja då?;( ;(
7 februari, 2005 kl. 16:59 #123081NiklasDeltagareandreaswrx: Vi lugnar oss och ser vilka som vill ha, vi kan inte köra med först till kvarn tyvärr om det skulle komma en regionsansvarig som vill besöka servicen. Sen åker a_impreza med Frasse, känns taskigt att dela på två som åker tillsammans.
Men med tanke på hur många som dragit sig ur än så länge så behöver du nog inte oroa dig. Men du har ju en förmåga att snacka dig in överallt, du behöver väl inget VIP-pass? 😉
På onsdag får du besked om inte redan imorgon.
7 februari, 2005 kl. 17:07 #123067MDEDeltagareJag skulle tänka mej ett pass om det blir nåt över.
/micke(sponsor till rallyt trots allt):)
7 februari, 2005 kl. 17:11 #123061christopherDeltagareEn kul grej för alla är att besöka den lokale Subaruhandlaren Bror Danielsson bil i Karlstad på Torsdagen.
Prodrive kommer dit efter shakedownen och det hålls presskonferes.
Vet inte tiden men på eftermiddagen nån gång.Sen så är Starten en kul grej på Stora torget i Karlstad. Sen brukar det finnas en Sk. SpecialSträcka “0” med lite jippon och förare.
/
fraSSe (070-7403465 under svenska)7 februari, 2005 kl. 17:43 #123073rallymarkusDeltagareJag tackar ju inte hellr nej till ett vip pass.:)
7 februari, 2005 kl. 20:07 #123060Janne248DeltagareTackar för att jag fick chansen att vara en av de 10 utvalda. So jag sagt i en annan tråd, tyvärr skall jag till norrland på torsdag åter söndag 🙁
Hade jag vetat detta tidigare, ja då hade Norrland fått vänta en vecka, nu är det för sent att ändra på planerna 🙁Men ska det delas ut VIP grejor nästa år, please, för över min chans från i år till 2006. 🙂
Hälsa Petter från mig! 😉 😀 😉
8 februari, 2005 kl. 09:05 #123057ToniDeltagare>I år är det lite ändrade rutiner för VIP-passen. Klubben
>kommer LÅNA dem under LÖRDAG FÖRMIDDAG och vi lämnar tillbakaJag antar att detta betyder att vi är på plats kl 09.40 för att se första servicen på lördag morgon? Jag följer gärna med ett gäng klubbmedlemmar och kollar servicen kl 09.40. Det är jag intresserad av.
Vad är innebörden av VIP-passen i år? Betyder det “bara” att vi kommer in till teamet (närmare), eller betyder det något mer konkret?
Beroende på vad VIP-passet innebär så kan jag tänka mig att låta någon annan gå in och själv bara hänga utanför avspärrningen. (Har ju trots allt varit inne hos teamet tidigare år *skryt*, *skryt*).Å andra sidan så är det ju helt klart att jag kommer vara på plats, så jag kan ju vara 1:e reserv om någon som anmält intresse inte dyker upp. Kommer alla intresserade så står jag istället utanför bland publiken och väntar på er.
8 februari, 2005 kl. 09:19 #123082NiklasDeltagareToni: Så mycket som du styrt och ställt tidigare år så är du värd ett pass nu när du lämnat facklan vidare. Skall jag behöva tvinga dig? 😉
Som sagt, om du absolut INTE vill ha…men jag tycker du är väl värd ett pass efter ditt engagemang.
VIP innebär att vi kommer in innanför deras avspärrningar vid serviceområdet. Vi kan sitta i tältet och värma oss och stannar vi kvar ett tag så får vi säkert mat också. Men passen är alltså bara lånade och vi lämnar tillbaka dem när vi går från serviceområdet. Vi kommer inte kunna besöka Prodrive alla dagarna, men på lördagen kan vi springa fram och tillbaka mellan SWRT-tältet och alla andra team på serviceområden. Vi gör alltså ETT långt besök på servicen hos dem istället på några timmar. 🙂
8 februari, 2005 kl. 09:32 #123058ToniDeltagare>Toni: Så mycket som du styrt och ställt tidigare år så är du
>värd ett pass nu när du lämnat facklan vidare. Skall jag
>behöva tvinga dig? 😉Nej du behöver inte tvinga. Klart jag hänger på!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.