Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 42 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Jag tänkte vi är på plats vid serviceområdet 09:00 och hämtar passen då. Sen går vi omkring och tittar på allt skoj tills bilarna droppar in 09:37-10:07. Hur länge vi stannar där sen beror lite på hur skoj det är efter att bilarna åkt.

Jag tänkte vi skulle knipa Sundsjön 2 sen men vet inte riktigt var vi skall stå. Hade varit skoj om alla hängt på. Problemet är att alla sträckor på eftermiddagen körs för andra gången, eventuellt kommer de att strykas pga konditionen på vägarna.

Niklas
      Deltagare

Precis pratat med Karin.

Vi hämtar ut våra pass kl 09:00 och lämnar tillbaka dem innan 13:45. Vi får alltså bara ha passen på Service D och inte Service E…

…så vidare vi inte lämnar Subaruteamets tält utan väljer ut en av oss som får gå tillbaka med passen medans resten sitter kvar i tältet. 🙂

Niklas
        Deltagare

Nej, eftersom många av de som står i listan ännu inte har sagt om de kommer eller ej.

christopher
          Deltagare

Jag har väl tackat JA!??
            /
            fraSSe

SecretAgentMan
            Deltagare

Hummahumma…jag velar av och an, det vore bra skoj…men det är en så förbålt trist resa, och rally ses bäst på tv som Max säger. 😀 :+

Jag skall ta mig en seriös funderare, du har svar efter lunch Äljen!

/J – glad över att vara i listan :*

Niklas
              Deltagare

Jerry: Åk upp på lördagen och var med vid service sen åker du hem igen. Så himla långt är det inte för dig.

“Jo men visst, de e ju precis runt knut’n”

christopher
                Deltagare

>Hummahumma…jag velar av och an, det vore bra skoj…men det
                  >är en så förbålt trist resa, och rally ses bäst på tv som Max
                  >säger. 😀 :+
                  >
                  >Jag skall ta mig en seriös funderare, du har svar efter lunch
                  >Äljen!
                  >
                  >/J – glad över att vara i listan :*

“Rally se bäst på TV” 😀 😀 😀 ???
                  Banträffarna är bäst att ladda hem redigerat och klart från nätet 😀 }(
                  /
                  fraSSe

Niklas
                  Deltagare

>Jag har väl tackat JA!??

Syftade på jerry, larsa, manuel och risto.

Niklas
                    Deltagare

>Banträffarna är bäst att ladda hem redigerat och klart från
                      >nätet 😀 }(

HAHAHA! 😀

SecretAgentMan
                      Deltagare

*asg* Klockrent Frasse! 😀

/J

andreaswrx
                        Deltagare

blir det klart idag vilkar som får jag åker nämligen vid 20.00 idag:)

Niklas
                          Deltagare

andreaswrx: Det kommer med all säkerhet finnas ett VIP-pass reserverat åt dig.

andreaswrx
                            Deltagare

tack!! finns nog två skämar till dig i norge med om du vill bygga om¨mkt plåt i bilen:):)

SecretAgentMan
                              Deltagare

F*n, jag känner att lite tjöt vore grymt trevligt, men har för mycket att göra, för lite pengar på kontot (att det alltid är så efter jul/nyår) och nästan alla riktiga utekläder är kvar uppe i Sälen..

Jag får tacka för erbjudandet Äljen, men jag lämnar mitt pass till någon som behöver det bättre. 🙁

/J

Niklas
                                Deltagare

Riktigt trist, hade varit skoj att ha med dig och diskutera rallyjärn men jag förstår dig. Inte lätt att få ihop ekonomin i början på året.

Angående kläder så behövs det inte. SWRT bjuder på köttbullar och potatismos och Pirelliflickorna på kärlek. :7

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 42 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.