› SSC › Allmänt snack › Träffar › Virtuella banträffar
- Detta ämne har 18 svar, 1,437 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 2 månader sedan av
Davve.
-
FörfattareInlägg
-
18 augusti, 2006 kl. 13:57 #14288
SecretAgentMan
DeltagareVore det inte kul om vi bil/it/datanördar kunde samlas och köra lite nätracing på diverse plattformar och titlar, nu när höstmörkret kommer krypande?
Isen är ju inte körbar innan februari här i krokarna (och det är så förbaskat långt med rakskärt till Övik :D).
Xbox360 och PGR3 verkar finnas lite varstans, på pc har vi ju GTR (mfl).
/J
18 augusti, 2006 kl. 14:11 #143747Pedersen
DeltagareIngen dum ide alls.
LFS & GTL är väl de jag föredrar isf. GTR tyckte jag var lite småtrist om jag ska vara ärlig.
*edit* …och någon 360 har jag inte. */edit*
18 augusti, 2006 kl. 19:31 #143739Manor
DeltagareSonen har en Xbox 360 samt PGR3…så det kan jag kanske vara med på.
18 augusti, 2006 kl. 21:04 #143740Yonaz
DeltagareSvenska Bilsportförundet har en Virtuell gren på G 🙂
Finns lite info på http://www.sbf.se
18 augusti, 2006 kl. 21:49 #143743Davve
DeltagareJag är självklart på!! GTR 2 kommer ju snart oxå :7
19 augusti, 2006 kl. 02:37 #143752alrik
DeltagareForza 2 kommer i december också.
En lite dum fråga, har inte pillat så mycket med krysslåda-helomvändning än och underar om det bara är att plugga in en nätverkskabel, göra lite små inställningar och köra?
Köpte det dyrare paketet med lådan i och har för mig att de följer med Xbox-live då?
/ Mikael – på tok för trött att öppna instruktionsboken just nu
19 augusti, 2006 kl. 05:46 #143748gotte51
DeltagarePGR 3!? Sign me up 🙂
19 augusti, 2006 kl. 06:30 #143754Desen
DeltagareKlart man e med på att få pisk a´la VR style. 😉 Sålänge det är PC. Har aldrig blivit av att skaffa någon box.
Bestäm bara ett spel så man kan ladda ooops jag menar köpa det. 😀/Andreas, Skåne, Kristianstad
Blå GT -9919 augusti, 2006 kl. 08:22 #143753Addson
DeltagareKlart man e med på att få pisk a´la VR style. 😉 Sålänge det är PC. Har aldrig blivit av att skaffa någon box. Bestäm bara ett spel så man kan ladda ooops jag menar köpa det. 😀 /Andreas, Skåne, Kristianstad Blå GT -99
Nya super mario bros kommer ju snart! Jerry du han ju vara Luigi så kan jag vara mario o matz kan vara svampen som man får Extra liv av eller blir stor ! 🙂
19 augusti, 2006 kl. 08:36 #143744Davve
Deltagare19 augusti, 2006 kl. 10:08 #143749Nikke McRae
DeltagareRichard Burns Rally ska det vara! Bästa känslan någonsin. Första riktiga rallysimulatorn.
Det är skoj o köra o leta linjer.För ett tag sen utvecklades, som Davve säger, en onlinedel i spelet av några entusiaster.
Och nu är det mer grejer på gång. Några polacker har hittat ett sätt att få in nya banor i spelet. De sitter just nu och bygger Rally Bohemia of Poland.
Och när det är klart, så kommer mera. Ouninpojha o sträckor från Svenska rallyt. 😮 Det kommer bil helhäftigt.
Själv sitter jag då och då och bygger på Finnkampen motor banan, väntar fortfarande på mer info om hur man importerar.Jag är på om ni ska köra online RBR.
19 augusti, 2006 kl. 13:00 #143741pannan
DeltagareJag är på 🙂
PGR3 sedan kommer som sagt Forza2 i höst till Xbox360 🙂 Kommer bli grymt kul.
Skall bli kul när Xbox360 och PC kan köra online mot varandra.
21 augusti, 2006 kl. 05:37 #143750Pasi_k
DeltagareFinns bara ett spel på PC som duger.
Desen Ladda hem demo och testa:
http://www.liveforspeed.netMed ratt såå är det det mest realistiska jag testat.
Racing och Rallycross 😛MVh Pasi.
21 augusti, 2006 kl. 06:30 #143755Desen
DeltagareKanske får testa det istället. Jag ”köpte” RBR, men det är ju inget lätt spel. Klarar mig inte ens igenom sista stäckan på rallyskolan, missar alltid med en sekund x( x(
ColinMcrae rally 2 är mer förlåtande mot att man klantar sig lite än vad RBR är. 😛Men när jag klarat mig igenom rallyskolan så tror jag att jag kommer att köra SM sträckan i Hässleholm snabbare än Stoffe Nilsson kommer att göra 😀 😀
Live for speed är det enbart ett onlinespel, inga banor att träna själv?
/Andreas, Skåne, Kristianstad
Blå GT -9921 augusti, 2006 kl. 06:44 #143751Pasi_k
DeltagareKanske får testa det istället. Jag ”köpte” RBR, men det är ju inget lätt spel. Klarar mig inte ens igenom sista stäckan på rallyskolan, missar alltid med en sekund x( x( ColinMcrae rally 2 är mer förlåtande mot att man klantar sig lite än vad RBR är. 😛 Men när jag klarat mig igenom rallyskolan så tror jag att jag kommer att köra SM sträckan i Hässleholm snabbare än Stoffe Nilsson kommer att göra 😀 😀 Live for speed är det enbart ett onlinespel, inga banor att träna själv?/Andreas, Skåne, Kristianstad Blå GT -99
Nää det är ett spel du kan köra hemma på burken med..
Den har stöd för online.
Kan ta med en fil såå det blir hela verisonen till dej en dag med.Hihi.:P
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.