SSC Allmänt snack Allmänt småprat Visitkort för imprezaklubben

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 133 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

Jag tycker nya texten om banträffar fungerar jätte bra.

”Only my 2 cents”

Micke81
      Deltagare

Fasiken, man blir ju nedröstad direkt 😀 Kör över filerna då så provar vi o trycka upp lite kort 😉

Hur många ska vi göra? 1 block = 25kort

Jag kanske var lite optimistisk igår…Vi har precis fått in en stororder vilket innebär att hela produktionsavdelningen är fullsmetade mån-, tis- och onsdag nästa vecka så kort till tullinge kan kan vara lite knepigt men jag ska göra mitt bästa 🙂

/Micke

Niklas
        Deltagare

Din mailadress?

Om korten skall delas ut till alla medlemmar som vill ha så borde vi väl varjefall ge varje regionsansvarige 4 block (100 kort) som kan delas ut till medlemmarna som vill ha. Vi har sju regioner, dvs 28 block. Eller är det för mycket?

Micke81
          Deltagare

mikael.svensson@thecard.org och 28 block är helt ok. Vi gjorde 1000 ex till en golftävling för två veckor sen så det här blir ju rena semestern 😀 😀

/Micke

Janne248
            Deltagare

25×28=700 😮
              Visst enligt hemsidan är vi 727 medlemar men endast 144 aktiva enligt regionssidan.

Alla regions ansvarige + styrelsen borde väl få en bunt så man kan dela ut till aktiva medlemar så dessa kan lägga på vindrutetorkaren på okända bilar.
              Tycker dock 700 låter otroligt mycket.
              Går det inte att trycka mer om det behövs?

EDIT: Ser att tryckchefen säger det är OK….tyckte det bara lät mycket med 700 kort….

Micke81
              Deltagare

Gillade det där med tryckchef :+ Nej men allvarligt, 700kort borde väl räcka för att ”lappa” de flesta subbor i sverige!?

/Micke

Niklas
                Deltagare

Det är väl schysst om det inte tar slut på lappar.

Om jag skall dela ut kort till alla i min region vet jag inte om alla kan få 10 lappar var då det lär finnas fler än 10 stycken medlemmar. Tycker inte att <10 lappar / person är direkt mycket.

Skickar ett mail med AI-filen.

OzO
                  Deltagare

>Visst enligt hemsidan är vi 727 medlemar men endast 144
                    >aktiva enligt regionssidan.

OT: 727 är lite missvisande då massor har sålt/krockat sina bilar. Fast vi är fler aktiva än 144… bara det att det är många fläp… 😉 som inte har uppdaterat regionen på sig. Vi är dryga 180 i år hittills.

_______________________________________________________________________________
                    ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

danielgt
                    Deltagare

Snyggt 🙂
                      Vill oxå ha ett 🙂

MVH Daniel

Yonaz
                      Deltagare

Vill också ha!
                        Fixa till Tullinge 😉

Micke81
                        Deltagare

Ska försöka fixa till Tullinge men en sororder kan sätta käppar i hjulet…Men jag ska jaga på så mycket det går 😉

/Micke

Niklas
                          Deltagare

Blev det bra tillslut? Kunde inte ringa dig då jag inte uppfattade ditt telefonnummer som du sa på telesvar – sludderfia! 😀

Filen är ju uppbyggd i olika lager, ett framsidelager och ett baksidelager.

Micke81
                            Deltagare

Nu är det på g med tryckningen…Första provtrycket är gjort och det ser bra ut 🙂 även om jag hade önskat lite annan design 😉
                              Hoppas det finns tid att blocka allt innan tiden ”går ut”…Vill ha det klart till tullinge :+

Skulle dem som ska ha block kunna PM:a mig adress hem lr arbete så jag vet vart allt ska skickas.

/Micke

Kvarnis
                              Deltagare

Skulle varje Regionsansvarig få 4 Block enligt va Älgen sa lr hur är det tänkt ?

Micke81
                                Deltagare

Japp

/Micke

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 133 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.