SSC Allmänt snack Var det du? Vit GT norrgående väg 73 ungefär vid avfart huddinge/haninge

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    moken
    Deltagare

Ja, vi möttes för kanske en timme sen, båda två på omkörning i vänsterfil, du hade en vit gt med stor vinge, jag en blå gt med stor vinge:)
      Kan det varit vectorm112?

Vectorm12
      Deltagare

Aj hade missat den här posten… Jo det var med största sannorlighet jag… Stötte ju på en blå GT vid det tillfället.;)

Jo förresten hur går det med bilen? fått tag i delarna du behöver?

moken
        Deltagare

Dörr? Näe, finns bara med skador på bildelsbasen, visserligen kan jag tänka mej köpa en med nån buckla och lacka om, men inte till de priser dom vill ha för dom.
          Annars har jag ju iallafall fått tag i större turbo och tek3 som är monterat, men det måste mappas in för jag har bara 0,9 bars laddtryck ännu, och det ska vara 1,2 iallafall:)
          Sen står ju mer på önskelistan, så vi får se vi får se:)

Vectorm12
          Deltagare

trevligt värre… får svänga förbi och titta närmare på bilen sedan.

Vad ska du ha för avgassystem till allt detta?

moken
            Deltagare

har skruvat på ett avgas med twinpipe och sen 3″ hela vägen. En sportkatt med metallisk kärna och två små ljuddämpare sen.
              Låter ganska mycket ändå vill jag lova, killen på ok macken höll på att svälja kassaapparaten när jag sa att det satt både katt o dubbla dämp på, han trodde det var en liten ensam stackare bara 😛

Vectorm12
              Deltagare

hehehe… helt rätt tycker jag, ska själv iväg och titta närmare på ett Helixsystem från våra vänner på JRM.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.