SSC Allmänt snack Var det du? Vit Impreza GT -99 Lygnevi (Sätila) Måndag!

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    MittX
    Deltagare

såg dig på parkeringen skulle precis gå fram och köta lite när du stack.. va precis som om du tänkte att nu kommer ett fylle svin som ska skryta om sin pappas… kompis… brors… kusins EVO lr nått 😉

för du fick brått iaf… jaja såg att du bodde i hyssna iaf..

MariaimprezaGT
      Deltagare

är det samma jag efterlyste månnetro?

Impreza GT is teh ####!!

TBS
        Deltagare

Jodå, det var mig du såg…

Hann inte se att du kom, hade bråttom iväg för att hämta en av mina bröder i Bollebygd, sen var jag för trött för att åka tebax…

Synd att jag missade det, hade varit kul att tjöta lite…

//Mattias – Vit GT my00
          TBS – Tuned By Svensson
          tbs@tele2.se
          http://www.garaget.org/?car=11227

MittX
          Deltagare

mm inte ofta man ser en vit..

sen kanske inte jag var i det skicket att prata verklighet…
            skulle vi kötat där skulle min impreza lätt haft 600hk me allt orginal!!!!!!!!!! }( 😀 😀 😀 😀

men alltid roligt när fulla stiger fram och snackar skit… skryter om alla derar kopisar som har så JÄVLA mö bättre bil än just typ min! 😉

TBS
            Deltagare

Hehe, jo, när man har druckit lite för mycket så försvinner ju änna verkligheten lite, har oxå varit sån ett par gånger för mycket…

Varifrån kommer du??

Tror jag såg din bil utanför Marks gymnasium i torsdags oxå, när min bror tog studenten… Du gled förbi lite lungt… Mycket poliser var det.

Jag hade tyvärr inte min bil där, hade just rasat ännu en LMM, tredje på ett halvår och andra på 1000mil, lite surt…

//Mattias – Vit GT my00
              TBS – Tuned By Svensson
              tbs@tele2.se
              http://www.garaget.org/?car=11227

MittX
              Deltagare

jag va me på studenten där… hade parkerat nere vid gamla SAAB… var ju tvungen att köra ett strög men vänta tills d värsta hade lagt sig….

asså dina LMM’er pajjar…. min har inte pajjat en enda gång när ja haft den iaf… kört humm…humm.. 4000mil! ändå kör ja me öppet filer och ej återcirkulerande dump!

från början är ja från Skene.. bor i kinna nu.. men bilen står i skene… precis mitt i backen ner mot skene bor min mor och far!.. Vid SKENE skylten.. går en liten väg in.. nu bor ja i kinna som sagt.. precis bakom harrys pub för JÄVLA gött!

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.