Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
  • Författare
    Eiiiiik
    Deltagare

Hehe, jepp, skulle in på reggbesiktning i Varberg senare på dagen. Nu är bilen inreggad så nästa steg är vanlig bilbesiktning 🙂

Hoppsan! Mina trakter ju! 😀
      Det gick fint förstår jag? 🙂

Gilarski
      Deltagare

Hoppsan! Mina trakter ju! 😀
        Det gick fint förstår jag? 🙂

Ja Götet är litet, känns som det snart är läge att hitta på nåt då vi tycks vara en gäng häromkring 🙂

Jo den skuffar på bra men det är 50-sträcka därborta så man får försöka hålla sig i skinnet, dock aningen svårt 😮

Eiiiiik
        Deltagare

Ja, men absolut! Är det någon som orkar dra ihop något så ska jag försöka titta förbi! 🙂
          I vinter kanske vi ska försöka dra ihop någon iskörning tillsammans? (om ni inte redan gör det vill säga?)

abacus
          Deltagare

Månne om det var du som var vid Odins platsen i måndags när jag sakta puttrade förbi dig, jag körde den gröna GT kombin

Gilarski
            Deltagare

Månne om det var du som var vid Odins platsen i måndags när jag sakta puttrade förbi dig, jag körde den gröna GT kombin

Jag var där i Tisdags eftermiddag, har för mig jag såg en grön GT då, kanske va’ du ? 🙂

Gilarski
              Deltagare

Ja, men absolut! Är det någon som orkar dra ihop något så ska jag försöka titta förbi! 🙂
                I vinter kanske vi ska försöka dra ihop någon iskörning tillsammans? (om ni inte redan gör det vill säga?)

Jag ska få lite ordning i huset sen tänkte jag faktikst bjuda hem subba-folket på grillning, blir nog i slutet på Augusti.
                Inbjudan kommer. 🙂

Eiiiiik
                Deltagare

Jag ska få lite ordning i huset sen tänkte jag faktikst bjuda hem subba-folket på grillning, blir nog i slutet på Augusti.
                  Inbjudan kommer. 🙂

😀

Vi kanske skulle kika lite på att fixa någon kornbana eller något liknande på västkusten? 🙂

abacus
                  Deltagare

Jag var där i Tisdags eftermiddag, har för mig jag såg en grön GT då, kanske va’ du ? 🙂

Japp helt rätt, lite svårt att hålla isär på dagarna ibland.
                    Då såg du nog mig i denna…

Gilarski
                    Deltagare

😀

Vi kanske skulle kika lite på att fixa någon kornbana eller något liknande på västkusten? 🙂

Låter nice, Bananpirens Eco bana hade även funkat. 😀

Vi får hålla kontakten & försöka fixa nåt till sommaren 🙂

Gilarski
                      Deltagare

Just det ja, så såg den ut, riktigt fin 🙂

TomiS
                        Deltagare

Erm..Var det du? http://www.subaruclub.se/forum/showthread.php?t=89276 :confused:

abacus
                          Deltagare

yepp det är min baksida som du har plåtat

Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.