SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Styling / Tillbehör / Bilvård Vita front och sidoblinkers GT-99

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Zeb_Macahan
    Deltagare

Hur man än söker på dethär forumet får man i princip upp alla trådar nånsin skrivna, typ 🙂

Så frågan är då var jag hittar vita blinkersglas till en GT-99 till vettiga priser, jag tänker ju inte betala tusentals kronor för dom…

/ Jens

Impreza GT -99

AK_Impreza
      Deltagare

realcar?
        street power?

.se på båda 😉

Zeb_Macahan
        Deltagare

Är vettiga priser för 2 blinkersglas mellan 500 – 850 spänn? Helt hutlöst, tror jag kan prototyptillverka 2 styck lika billigt!

realcar? street power?.se på båda 😉

Impreza GT -99

AK_Impreza
          Deltagare

thats life in the styling world =)

Niklas
            Deltagare

Minns inte vad jag betalade för mina då jag köpte från England. Billigare där men då får du betala mer för frakt. Köper du mycket som jag gjorde då så blir frakten marginell…

…har för mig att det var från England varjefall! 😀

Strat
              Deltagare

Jag köpte från USA. Snorbilligt, men det tog över ett halvår innan jag fick paketet… (http://autodynamic.com/)

Niklas
                Deltagare

Ja just, det var nog därifrån jag beställde. En gruppbeställning…

MickeM
                  Deltagare

Jag tog från StreetPower.

Baklyktor, sidoblinkers, positionsljus och spoilerblinkers. Helt
                    nöjd. Grejerna kommer snabbt hem.

MEN positionsljuset på höger sida har läckt och läcker som ett såll
                    och jag får det inte tätt hur jag än gör och det har jag väntat i
                    evigheter på att få bytt. Alla pekar på det och påpekar att det är
                    3cm is inne idet.

Nordquist
                    Deltagare

Jag köpte från USA. Snorbilligt, men det tog över ett halvår innan jag fick paketet… (http://autodynamic.com/)

ja beställde därifrån i höstas men då fick ja ett svar att man för tillfället inte kunde ta betalt med VISA…har skickat och frågat dom igen nu men har icke fått något svar.

Impreza112
                      Deltagare

Tjena MickeM
                        Jag hör av mig inom kort till dig.
                        Fick leverans besked på nya positionsljus nu, de är redan skickade till oss.
                        Stor sändning så vi skickar dig ett par nya med en gång.
                        Mvh/Christian

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.