- Detta ämne har 20 svar, 1,767 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år, 10 månader sedan av Niklas.
-
FörfattareInlägg
-
23 januari, 2008 kl. 18:18 #162150nukemDeltagare
Vad spelar det för roll om där är en lampa i eller inte? Är reflexen snygg så sätt dit den och buntbanda ihop kabeln till lampan så den inte hänger och slänger så kör du med icke inkopplade lampor. Du lär ju ha sett en bild på vad du köpte och ville ha det du såg, så förstår inte problemet med att där nu råkade sitta en lampa i också.
Där är ingen kabel ?
Det blir inte snyggt att köra utan lampor ?
Det blir inte snyggt att köra med lampor i som inte fungerar ?
Det blir inte snyggt att köra med lampor i Som fungerar, då har ja 3 blinkers på varje sida.Rätt stor skillnad på bara en reflex. Och på en lampreflex.
ska visa bilden som ja såg när jag köpte. Var i kontakt o fråga dom om de va till en 01 ? Dom sa bara ja.
http://www.realcar.se/images/prod250/suim3105008.jpg
Jag trodde det vita i mitten var mitt på högdalen av att det reflekterade. Inte en lamphål.
Den ser mycke mer reflex ut på bilden än i verkligheten. Min där ute som är bara reflex är helt vit och väldigt reflekterande.
Missnöjd tyvärr.
Subaru tillverkar tydligen bara gula sådana reflexer nuförtiden. Kör just nu runt med en vit och en gul = sjukt fult.
23 januari, 2008 kl. 18:23 #162138PalmDeltagareSnatta ström och koppla in blinkers! besiktningen tänker säkert inte på sådana triviala saker.
23 januari, 2008 kl. 18:26 #162139GT99DeltagareHär har du ett par olika varianter att välja på med eller utan lampa
http://www.j-w-racing.co.uk/index.php?pg=3&p_cat_id=88&p_sub_cat=9523 januari, 2008 kl. 20:13 #162156NiklasDeltagareVar i kontakt o fråga dom om de va till en 01 ? Dom sa bara ja.
Ja, ljög gjorde de väl inte? Du kan ju knappast skylla detta på försäljaren. 🙂
Men det finns andra alternativ om du inte orkar bråka med att skicka tillbaka. Du kan montera kromdekalfilm som täcker lamphålet så lär man inte se att där skall sitta något, men med tanke på vad du betalade så kanske du vill ha prylar som du vill ha.
Tips till nästa gång, lägg ut en bild på forumet så lär någon stoppa dig från att köpa fel grejor om du inte vet vad det är du skall ha. 😛
23 januari, 2008 kl. 22:22 #162151nukemDeltagarede va någon här som rekomendera mig att köpa den heeh.
de är lugnt… betalar så mycket pengar för allt möjligt annat skit så
de var pricken över i:et av en dålig dag helt enkelt.
24 januari, 2008 kl. 06:35 #162157NiklasDeltagarekamikaze skrev “ÄR det dessa du menar” och länkar till Realcar så något direkt tips typ “dessa har jag och de är precis vad du är ute efter” var det inte, mer en som försökte hjälpa till men kanske inte visste vad du ville ha exakt.
Sen på Realcars hemsida står det “SUBARU IMPREZA 01- FENDER LIGHT REFLECTOR DESIGN INCL BULBHOLDER” så jag förstår inte hur f-n du kan missa att det är reflex MED lampa.
Nu får du kamma dig, behålla skiten och sätta i lampor i hålen (vilket jag hade gjort om det finns vita/silver lampor) eller skicka tillbaka dem och beställa andra reflexer från England utan lampor.
Fast då hade jag nog tagit de i kolfiber med STI logga på istället.PS: Dessutom på fotot som du har med i ditt första inlägg ser det ut som där sitter lampor i reflexen så jag tycker kamikaze var helt rätt ute när han tipsade om Realcars prylar.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.