SSC Allmänt snack Var det du? Volvorakan,Trollhättan..

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    specialized
    Deltagare

Svart GT I dag vid 16,45 .. fick se dig för sent annars hade jag hängt mig på tutan 😀

Grusdräparn är misstänkt 😉

/ Mattias

SecretAgentMan
      Deltagare

Såg en svart högerstyrd sak nere vid centrum runt lunchtid idag, och ute vid Trollspeed både före och efter, Slaksson är lelle boven i dramat. 😀

/J – på Pressbyrån har de åsså’ en del skit.

Grusdraparn
        Deltagare

Jo men visst var det jag, skyldig 🙂 påväg hem från jobbet.
          Var nånstans jobbar du, Parker Finnveden eller Aero? Har sett blåa GT:s på samtliga ställen, kan dock inte avgöra om det varit olika varje gång.

/Klas

specialized
          Deltagare

Jo men visst var det jag, skyldig 🙂 påväg hem från jobbet.Var nånstans jobbar du, Parker Finnveden eller Aero? Har sett blåa GT:s på samtliga ställen, kan dock inte avgöra om det varit olika varje gång./Klas

>> Ahh, där ser man 🙂 Ser din svarta på parkeringen i bland.
            Jag jobbar på Aero, i C-verks.Pratar kokare med Jall80 emellanåt 🙂 Även han med den röda GT:n jobbar precis bredvid mig.
            Var jobbar du då?

/ Mattias

Grusdraparn
            Deltagare

Jag sitter på TK4 numera, jobbade i A-verkstan tidigare.

Ja Jall80 har man träffat nån gång som hastigast, mannen med den röda har jag dock aldrig sett. Är han medlem i klubben? Har även sett en mörkblå GT på parkering, dock endast sommartid. Så det lär ju finnas minst 5 GT:s inom företaget.

/Klas

specialized
              Deltagare

Okidoki, var ligger det ? Har inte koll på alla kontorsnamn
                😀
                Nä,ägaren till den röda GT:n är inte med här. Han vet dock om att klubben & forumet finns, då jag berättat detta för honom 🙂
                Stämmer som du säger med den mörkblåa GT:n, men då jag såg den så stod den på Finnvedens/Parkers parkering.

/ Mattias – Frivecka denna veckan..

Grusdraparn
                Deltagare

Teknik-Kontoret är det första på vänster sida när du kommer in ifrån huvudporten.

/Klas – frivecka, vad är det? 😉

specialized
                  Deltagare

Teknik-Kontoret är det första på vänster sida när du kommer in ifrån huvudporten./Klas – frivecka, vad är det? 😉

> Aha, då har man lärt sig något nytt idag med då 🙂

Frivecka är,när man jobbat så bra och så mycket att man förtjänar en vecka ledigt dvs, alltså var 4:de vecka 😉

/ M – Jobbar 4-skift.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.