SSC Allmänt snack Allmänt småprat Wayfinder i mobilen?

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    Desen
    Deltagare

Någon som testat wayfinder 6 navigator med medföljande GPS modul till sin mobil?

Funderar på att skaffa ett paket men vill veta hur bra det funkar först.

/Andreas, Skåne, Kristianstad

http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
      300 st posters av Block 1250kr
      1st porrfilm 199kr
      2st öl 28kr
      Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

minid
      Deltagare

Desen kör inte Pasi med något i den stilen?
        Hör med honom, han lär ju isf ha erfarenhet av det.. :+

Desen
        Deltagare

Ska höra med honom.
          Finns ju route66, tomtom och wayfinder, men wayfinder verkar vara det enda som e kompatibelt med min nokia 6280

1st porrfilm 199kr
          2st öl 28kr

Chewie
          Deltagare

Har provat Wayfinder en månad gratis, verkar bra om man har täckning. Dilemmat är om man inte har det. Kartorna tankas nämligen ner ”Live”. Kan uppstå vissa problem.
            Man får se till att ha ett bra avtal med sin operatör. Annars kan det bli svindyrt. Utomlands är inte att tänka på!!!!!

Jag skulle hellre köpt en vanlig typ tomtom. Det finns inget som slår det till vardags.

Fast när jag åkte till ”ringen” i somras så hade jag en bärbar dator med Route 66 2005 och en usb gps. Det var grymt! Total översikt. Mycket bra info i programmet oxå!
            Det som var jobbigt då var att ha datorn i bilen under tiden. Inget bra ställe att ha den på. Men jag hade ju kartläsare 🙂

Fråga dig själv. Behöver du den till vardags?
            Om inte så är dator och usb gps kanon och billigt. Annars en vanlig portabel.

/Tips från Tuggarn

Amit
            Deltagare

Kör på en Tomtom!
              Överlägset smidigast och bäst!
              Amit

down_the_drain
              Deltagare

Har precis köpt hem en Mio P550 PDA. fungerar klockrent med bl.a miomap som navigering.Sen gör det juh inte sämre att du kan lägga in diverse andra program som e bra att ha. innehåller bl.a bluetooth o wlan. har min till att lyssna på musik,se på film,ringa skype,surfa med mobilen osv.

/P

MariaimprezaGT
                Deltagare

Vi säljer tomtom. de bästa modellerna kan du samköra med Ipod och mobil med blåtand! kan spela musikvideo å sånt med 🙂 bra skit för den som gillar å pilla med sånt! både 710 och 910 har ipod, 910 har 20 gb hårddisk, bägge har förinställd databas med säkerhetskameror. 910 har dessutom ”text till tal” funktion, integrerad mp3 spelare och fjärrkontroll.

Maria

Audi is teh ####!!

MariaimprezaGT
                  Deltagare

finns en sida för att se om din mobil kan samköra med tomtom!
                    http://www.tomtom.com/phones

Maria

Audi is teh ####!!

GrizzlyBear
                    Deltagare

Jag har testat Tomtom på Nokia 6600, N80, SonyEricsson P900 och på 2st iPaq med PPC2003. Tycker det fungerar utmärkt på samtliga platformar.

Wayfinder har ju fördelen att den har dagsfärska kartor. Men det kostar ju därefter… Har provat den lite också och föredrar Tomtom alla gånger.

Laptop med navigator är väl bra men SÅ osmidigt 🙁

Desen
                      Deltagare

Jag skippade tanken med GPS till nallen och köpte mig en riktig GPS i stället.
                        Det blev en Mio C710. Nyaste karversionen, mp3, jpeg, blåtand, 2gb innbygt minne+ plats för SD, osv osv.

Riktig niftig liten apparat som jag varmt rekomenderar. ett par tusingar billigare än tomtoms bättre modeller men får överlag bättre resultat i tester.

Lite hackande i filerna gör att man även kan köra den helt som en win ce handdator och installera program för att titta på film osv.

1st porrfilm 199kr
                        2st öl 28kr

jraberg
                        Deltagare

i slutet av Q1 dvs i april typ så kommer Nokia N95.. inbyggd gps }( 😀 :9

-johan

Pasi_k
                          Deltagare

Kör Tomtom6 I Nokia N73..
                            Funkar finfint…

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.