SSC Klubben Allmänna hemsidefrågor Websida och forum byter server.

Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)
  • Författare
    .zip
    Deltagare

Nej nej OzO… Jag vet att du inte menade något illa. Ville bara snitsa till det hela 🙂

//.zip

Janne248
      Deltagare

Jag har även fått fram ett nytt ”rum” som heter ”SSI :: Privata Grupper” -Avdelningar i denna grupp är privata och nås endast av användare med rätt behörigheter.Fast allt verkar vara mer eller mindre låst så jag antar att det är till för mods.//.zip

Du är Regionsansvarig så du skall komma åt en underavdelning där.

OzO
        Deltagare

Jag har även fått fram ett nytt ”rum” som heter ”SSI :: Privata Grupper” -Avdelningar i denna grupp är privata och nås endast av användare med rätt behörigheter.Fast allt verkar vara mer eller mindre låst så jag antar att det är till för mods.//.zip

Du är Regionsansvarig så du skall komma åt en underavdelning där.

Står följande på hemsidan:
          Södra Norrland
          Krister Norrman

Är det fel? I så fall har jag missat nåt… uppdatera mig tack.

/G
          _____
          ::::: | …drowning… | :::::

.zip
          Deltagare

Det stämmer OzO.

Janne.. Jag tar mig in i ”rummet”, men det går inte att posta nya trådar, och det finns inte heller några trådar att läsa. Kanske beror på att ingen har postat än?

//.zip

OzO
            Deltagare

Det stämmer OzO.Janne.. Jag tar mig in i ”rummet”, men det går inte att posta nya trådar, och det finns inte heller några trådar att läsa. Kanske beror på att ingen har postat än?//.zip

Jag visste inte om denna förändring så jag har inte lagt in dig än, men jag fixar! 🙂 (är på kurs i 3 dagar men ska försöka fixa ikväll)

/G
              _____
              ::::: | …drowning… | :::::

Janne248
              Deltagare

Jo då….. .zip = Krister Norman = Reg för södra norrland sedan stor träff / årsmöte 2008.
                Ozo, det stod ju tom ”Södra Norrland reggis” på .zip innan serverbytet…

syke
                Blockerad

Jo då….. .zip = Krister Norman = Reg för södra norrland sedan stor träff / årsmöte 2008.Ozo, det stod ju tom ”Södra Norrland reggis” på .zip innan serverbytet…

Mmm, vi har lite problem med titlarna på folk här i forumet 🙂

.zip
                  Deltagare

Inträffade det något mer ”allvarligt” under flytten eller har det något med säkerhetsluckan att göra?

Gamla medlemmar dyker upp som nyreggade under ”Welcome to our newest member”
                    Och registreringsdatumet stämmer inte för vissa, för mig står det t,ex Member since Mar 22nd 2009.

Och jag tar mig fortfarande inte in SSI :: Privata Grupper. Eller det är som tidigare, jag tar mig in men kan inte posta/läsa något.

EDIT: Fuc* me sideway….. 1000 posts och därmed Po(STi)ng Demon!.
                    Det måste vi fira med en snus 😀

//.zip

Janne248
                    Deltagare

Och jag tar mig fortfarande inte in SSI :: Privata Grupper. Eller det är som tidigare, jag tar mig in men kan inte posta/läsa något.

Då är det fel, du borde se EN under grupp som heter något i stil med
                      ”regionsansvariga” där du borde kunna posta/läsa.

Ozo/Syke; kolla på detta är i snälla!! Vi måste ha att folk som jobbar för klubben har rätt tillgäng till de saker de skall ha tillgång till!

syke
                      Blockerad

Inträffade det något mer ”allvarligt” under flytten eller har det något med säkerhetsluckan att göra?Gamla medlemmar dyker upp som nyreggade under ”Welcome to our newest member”Och registreringsdatumet stämmer inte för vissa, för mig står det t,ex Member since Mar 22nd 2009.

Hmm .. det där med allas registreringsdatum har jag inte sett förrän nu, ska försöka ta en titt på det.

Angående ”Welcome to our newest member” så har det berott på lite småproblem som varit, och när man har fixat dem har forumet trott att personen är nyreggad.

Manor
                        Deltagare

Inträffade det något mer ”allvarligt” under flytten eller har det något med säkerhetsluckan att göra?Gamla medlemmar dyker upp som nyreggade under ”Welcome to our newest member”Och registreringsdatumet stämmer inte för vissa, för mig står det t,ex Member since Mar 22nd 2009.

Hmm .. det där med allas registreringsdatum har jag inte sett förrän nu, ska försöka ta en titt på det.Angående ”Welcome to our newest member” så har det berott på lite småproblem som varit, och när man har fixat dem har forumet trott att personen är nyreggad.

Jag noterade också att regdatummet verkar ha fått spatt…
                          Själv har man ju varit med sedan day one :-).

Ubbe
                          Deltagare

Det verkar som att forumet inte riktigt greppat att det är sommartid nu…? 🙂

//U

syke
                            Blockerad

Det verkar som att forumet inte riktigt greppat att det är sommartid nu…? 🙂 //U

Hmm, ja det verkar helt klart så, får kika på’t 🙂

Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.