Det finns ett antal GT-ägare som är lite intresserade av ett sådant kit. Så finns det många ångrat sig och som vill sälja så finns det köpare (me included).
Ja, dräller det av folk som inte vill skruva på de kit ni nyss köpt så står jag gärna tre på listan av personer ni ska kontakta för att få kittet sålt… :+
Edit: Efter att ha kollat Whitelines hemsida så verkar det som om jag inte kan köra med de främre droplinksen. Skall tydligen vara en annan modell på STI:n. Så jag hoppar detta paket.
Ja vad säger du, jag skulle vilja hinna få hem det innan Emmaboda men det är väl lite väl possitivt tänkt =)// Patrik K
Jag har ett kitt liggandes i källaren som inte används. Kvar i plast och kartong. Kan levereras till Västerås 5 dagar i veckan. Är dessa saker som liggerBSF20BSR20XZKLC20AKLC19/ Mikael
Tackar, ja det löste ju sig smidigt detta =) Hoppas det löser sig för er andra med.
jag är intresserad och hänger jag gärna på. Var bör man satsa på för detaljer, krängare bak o fram och droplinks.. nåt mer? några bussningar eller dyl?! Vad kad det tänkas kosta, ett sånt kit?