SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning Whiteline monterade på dekalraketen

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

STIred: Snarare E4an på väg ner mot Jönköping 5-10 sekunder innan jag fick punktering! 😀 😮

/N – efterklok

Storm
      Deltagare

Alien: Var på Fälgfixaren i högsbo med bilen och kollade vad det skulle kosta att fixa fälgarna, då en däckmontör kommer ut och frågar mig om jag var i Jönköping för några dagar sedan, ser förvånat på honom och svara nej. Då berättar han att han hade varit i stockholm och var på väg hem och i/innan jönköping blivit omkörd av en impreza, som han själv sa ”Det kändes som att jag stod stilla” 😀 😀 😀

Niklas
        Deltagare

Det borde väl inte varit jag för när jag kom ner till Jönköping körde jag i 80km/h…dessutom borde han väl se skillnad på min och din bil. 🙂

Eller var det inte det du menade?

Storm
          Deltagare

Det borde väl inte varit jag för när jag kom ner till Jönköping körde jag i 80km/h…dessutom borde han väl se skillnad på min och din bil. :)Eller var det inte det du menade?

Jo jag tycker också att han borde sett skillnad på var bilar men då var det väll någon annan då 😀

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.