SSC Allmänt snack Allmänt småprat Who´s your daddie!

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
  • Författare
    Manor
    Deltagare

TACKAR TACKAR på er allihopera!Jo det e en härlig känsla. :)Skulle nog vilja använda ordet omtumlande istället.För det e så mycket på en gång så man blir alldeles snurrig.Man har ju mer eller mindre noll koll, så det e härligt, intressant, skrämmande, överväldigande, superhäftigt mm mm å allt på samma gång.Det börjar som smått lossna i skallen att ens liv inte riktigt kommer se likadant ut i fortsättningen. Nu vet jag vad folk menar när de säger sådära… Man hade verkligen ingen jevla aning förut, fast man trodde att man hade det. ;)Tack å bock!/Mr Dad

…du har absolut ingen aning än…tro mig :P.

Sonen sov inte en hel natt förrän han var 18 månader…han vaknade inte en gång utan > 10 gånger per natt…vilken j-vla tortyr.
      Dottern hade kolik, men Minifom-droppar med överdosering fungerade hyfsat…därefter RS-virus vid 4 månaders ålder, därefter vattkoppor + falsk-Krupp lite då och då som innebär att luftrören svullnar igen lite så att det blir svårt att andas ut (som astma men tvärtom typ).

Inget av ovanstående önskar man ens sin värsta fiende.

Patrik K
      Deltagare

Riktigt stort grattis mannen!

Se nu till o njut av tillkomsten i familjen o visa honom rätt väg bakom ratten =)

// Patrik K

Niklas
        Deltagare

Grattis!!

thorlake
          Deltagare

TACKAR TACKAR på er allihopera!Jo det e en härlig känsla. :)Skulle nog vilja använda ordet omtumlande istället.För det e så mycket på en gång så man blir alldeles snurrig.Man har ju mer eller mindre noll koll, så det e härligt, intressant, skrämmande, överväldigande, superhäftigt mm mm å allt på samma gång.Det börjar som smått lossna i skallen att ens liv inte riktigt kommer se likadant ut i fortsättningen. Nu vet jag vad folk menar när de säger sådära… Man hade verkligen ingen jevla aning förut, fast man trodde att man hade det. ;)Tack å bock!/Mr Dad

…du har absolut ingen aning än…tro mig :P.Sonen sov inte en hel natt förrän han var 18 månader…han vaknade inte en gång utan > 10 gånger per natt…vilken j-vla tortyr.Dottern hade kolik, men Minifom-droppar med överdosering fungerade hyfsat…därefter RS-virus vid 4 månaders ålder, därefter vattkoppor + falsk-Krupp lite då och då som innebär att luftrören svullnar igen lite så att det blir svårt att andas ut (som astma men tvärtom typ).Inget av ovanstående önskar man ens sin värsta fiende.

Ååååkej, jag har hört nog! 🙂
            Vet du vart retur luckan finns för man har välan ånger rätt va? 😉
            Herre min skapare!

Och som tidigare fädrer observerat så är Subaru ljudet perfekt.
            Han somnade som en stock så fort jag satte igång boxern påväg hemåt. 🙂

Sova på nätterna vad e det? Det har jag slutat helt med. 🙂
            Den rackaren sover på dagarna minsann men på nätterna… full show.
            Där fick man för sina synders skull. 🙂

Boki
            Deltagare

GRATTIS GRATTIS!!:-)

Adam K
              Deltagare

grattis!

’Sent ska syndaren vakna’, eller somna i det här fallet 😉

SecretAgentMan
                Deltagare

Grattis!

/J – inte avundsjuk 😀

specialized
                  Deltagare

Grattis 🙂

Mvh.Mattias
                    —————————————
                    Efternamnen på mina flickvänner är
                    —————————————
                    Jpg ,wmv och mpg 😉
                    —————————————

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.