• Detta ämne har 10 svar, 1,166 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år sedan av Sso.
Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Sso
    Deltagare

Inte blir man nå sugen på att åka till Wales o följa VM-avslutningen när det är så här tätt, näääädåååå….

Men men, man får väl nöja sig med att sitta klistrad framför datorn o följa dramatiken, bara att hoppas att Petters nerver håller, han har då definitivt guldläge :7

/Stefan

Niklas
      Deltagare

En poäng efter Sainz och Loeb som leder. Burns ligger några poäng efter men kan fortfarande vinna. En riktigt rysare väntar oss! Kom igen nu Petter!!

Practos
        Deltagare

tror Petter vinner faktiskt, han verkar ha vinnarkänslan just nu 😀

Niklas
          Deltagare

Finns några andra som kan köra bra där, men tvivlar på att Sainz kommer köra bättre. Loeb är också tveksam då han / bilen / däcken inte har imponerat då det är halt vilket det tenderar till att bli i Wales. Dock ser jag Burns, Grönholm och Märtin som ganska stora konkurrenter till Petter och Colin som en joker. Det kommer räcka med att Petter kommer en placering före Loeb och Sainz och Burns kan få hamna två placeringar framför Petter utan att det är någon fara. Så länge Petter kommer på plats två till fem ungefär…

Ja det blir en spännande helg! 😮

convoy
            Deltagare

é det inte till och med så att Sainz uttalat hatar att köra i England då han har problem med synen och dimman.

Petter vinner!! 😉

>Finns några andra som kan köra bra där, men tvivlar på att
              >Sainz kommer köra bättre. Loeb är också tveksam då han / bilen
              >/ däcken inte har imponerat då det är halt vilket det tenderar
              >till att bli i Wales. Dock ser jag Burns, Grönholm och Märtin
              >som ganska stora konkurrenter till Petter och Colin som en
              >joker. Det kommer räcka med att Petter kommer en placering
              >före Loeb och Sainz och Burns kan få hamna två placeringar
              >framför Petter utan att det är någon fara. Så länge Petter
              >kommer på plats två till fem ungefär…
              >
              >Ja det blir en spännande helg!

Practos
              Deltagare
                Niklas
                Deltagare

Crazy ####! Undrar vad som hänt. Alla som hatar Burns och tycker han är en diva får vatten på sin kvarn…

“The 2001 champion’s Peugeot team said in a statement on Monday that Burns, 32, was taken to hospital on Sunday evening after fainting.”

Sso
                  Deltagare

Nja, jag är inte nått stort fan av Burnsie, men jag tycker det är oerhört tråkigt att han inte kan vara med i finalen. Att han blir sjuk ger inget extra vatten på min kvarn iaf 😉 Bara att hoppas att han piggnar till igen!

Niklas
                    Deltagare

Kanske är det ett hemligt sätt att hjälpa Petter. Han vill inte vinna med Peugeot, han vill att Subaru skall få vinna titeln! 😀

“I fablernas värld…”

Practos
                      Deltagare

subaru feber ? 😀

Sso
                        Deltagare

Hittade på nätet ett önskemål som passar mig rätt bra, nämligen att Burns självklart blir frisk, men att det tar så lång tid att återhämta sig att Prodrive plockar in Colin igen till nästa säsong istället för burns :7

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.