hej någon som har en frontspoiler till en wrx 01-02 liggande och vill bli av med den?? färgen spela ingen roll och inte om den är skadad heller!
Andreas
andreaswrx: Du får ursäkta mig men jag måste bara fråga. På Sydsvenska rallyt i våras sa du att du hade blivit lovad ett widebodykit till din WRX av norske rallyföraren Mårten Östberg. Hur blev det med det? Har han ångrat sig…eftersom du nu jagar egen plast. 😀 😉 🙂
skärmarna ligger hemma och sidorna till fronten han åker med en tredelad så hörnen åker av om han är imot konstig normän du vet! så jag behöver ha mitten delen från en orginal att ha som utgångsobjekt är ju lite svårt att bygga det själv om du förstår!!
japp ska tilllägas att skärmana kommer från england!! finns till gt med men kostar xxxxxx kr:)
slut på snacket nu vill jag ha tag i front så jag kan leka rallybil mot din gt och min wrx fårla kompis köra på något rally:)
>har du någon bild du kan skicka och pris på den!!
Har inga bilder men den va inne i en snövall förra vintern. Så den har spruckit vid en undre läppen och fästena i överkant har gått av. Får man en femhundring så är jag mer än nöjd.