SSC Allmänt snack Allmänt småprat WRX STI 2005??

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Davve
    Deltagare

Är det någon som vet om det är några ändringar på WRX STI 2005??
      När lanseras den?? Finns det några skisser på den??

//MR.STI\\

Wiklundh
      Deltagare

Har sett bilder på den på nätet och det verkade som den skulle se likadan ut i alla fall.
        Motorn vet jag ej om dom ska pilla med.

dlehtihet
        Deltagare

I senaste Teknikens Värld (där de matchade STI PSE mot Evo8) så nämner de en facelift i höst. Sen så har det ju (som jag skrev tidigare) visat sig att de i GT4 finns gömda bilar som går att låsa upp och där Subarus nya formspråk ifrån konceptbilen (400 hästars) ifrån Genevesalongen visar sig även i Impreza. Kanske inte helt taget ur luften med tanke på att 03:ans nya front fanns att beskåda i GT3 långt innan bilder på den kommit ut den normala vägen.

Tydligen gillar Subaru att ”läcka” ett korrekt utseende på lite underliga vägar. Ska historien upprepa sig igen….??? 🙂

Kommer isåfall att ske under 2007.

M v h

Danne

>Har sett bilder på den på nätet och det verkade som den
          >skulle se likadan ut i alla fall.
          >Motorn vet jag ej om dom ska pilla med.

Imp
          Deltagare

är det den som e med i spelet så kommer den ha alfa romeo front å vara sisådär lagom ful 🙁

LegacyLarsa
            Keymaster

Någon som vet när dom ska släppa spelet?

/Larsa

Vectorm12
              Deltagare

Var det inte i WRC III?

Jag har i alla fall låst upp en ”Concept Impreza” med en mycket skumm front… GT4 är planerat att släppas i Juli så jag vet vad jag kommer göra större delen av juli/augusti… :9

Vectorm12
                Deltagare

http://www.supercars.net/PicFetch?pic=2003_subaru_b11s-1.jpg

Tänk er en Impreza med denna front men linjerna från grillen böjer sig uppåt mot strålkastarna…

Imp
                  Deltagare

mer en ruskigt ful imo

Vectorm12
                    Deltagare

Jag tyckte inte att den var direkt snygg. Originell men inte snygg.

Personligen tycker jag att Imprezan bara blir fulare när de försöker mjuka upp linjerna på den…

Tacka vet jag MY99-00 det är grejor det…(Inge illa menat till er med >MY01;) )

dlehtihet
                      Deltagare

ooopppsss,

Du har ju helt rätt. Sorry, ledsen…. 🙁 Det var ju WRC 3 som jag såg skärmdumparna ifrån (om det sedan var en motortidning eller typ M3 låter jag vara osagt). Antar att man omedvetet går och suktar efter GT4 och blir helt vild i mössan av det….

Fast jag tyckte inte att det såg SÅ galet ut ärligt talat. Lite mer ”galen japan” i uppsynen. Det växer nog på en utseendemässigt det med ska ni se 😉

M v h

Danne

>Var det inte i WRC III?
                        >
                        >Jag har i alla fall låst upp en ”Concept Impreza” med en
                        >mycket skumm front… GT4 är planerat att släppas i Juli så
                        >jag vet vad jag kommer göra större delen av juli/augusti… :9
                        >

Vectorm12
                        Deltagare

Jag tycker:

Ta skärmbreddningen från 04:an, baklysena, scoopet, strålkastarna från en Electra One, takscoop från samma bil och en WRC 04 vinge så har man en mycket snygg ny bil…

den skulle jag köpa på direkten:7

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.