SSC Allmänt snack Allmänt småprat WRX/STI på Blocket

Visar 13 inlägg - 31 till 43 (av 43 totalt)
  • Författare
    Mats
    Deltagare

Var det inte det som det pekades på tidigare??
      Konstruktionen med långa grenrör gör ju att det blir så. Vill man ändå använda så stora agg o ha lite körbarhet så får man ju gå upp i motorvolym.

Mats GBG
      Regionsansvarig Göteborg

MariaimprezaGT
      Deltagare

hihi:) tycker detta var en intressant tråd:) själv vill jag ha en bil som är lika körbar/rolig som en impreza.. effekten närmare 300 strecket än 200 strecket.. MEN med ådins vrid.. då hade jag varit såååå nöjd:) vad är bästa sättet att jobba på vridet på en impreza??

Audi is teh ####!!

Twinturbo
        Deltagare

hihi:) tycker detta var en intressant tråd:) själv vill jag ha en bil som är lika körbar/rolig som en impreza.. effekten närmare 300 strecket än 200 strecket.. MEN med ådins vrid.. då hade jag varit såååå nöjd:) vad är bästa sättet att jobba på vridet på en impreza?? Audi is teh ####!!

Köp en 2.5 liters WRX/STI 😉
          Gott bottenvrid från början och fullt laddtryck vid 2400 rpm 🙂

Amit
          Deltagare

Köp en 2,5L motor =)

Helt underbart!

Amit

Mats
            Deltagare

Se till o få samma litervolym på Imprezan som du hade i ådin. Crawford gör väl ett 2,8 block. Då har du ju tjänat 100 kubik mot ådin till och med. 😀

Mats GBG
              Regionsansvarig Göteborg

SecretAgentMan
              Deltagare

Äsch, det går med rätt kombination av prylar med 2 liter med – Silverpilen upplever jag inte alls som trött och seg. 😀

/J

MariaimprezaGT
                Deltagare

hahaah 🙂 ja, en 2.8 litare impreza.. schmaskens! å frågan är ju om alla ”rätt” grejer på silverpilen ändå inte blir dyrare än den lösningen:) jag har kört GT, PSE2 å PSE3, PSE2 tyckte jag inte ALLS om, PSE3 är fin.. men de kostar.. å GT. ja.. busigast:) så en rejäl GT.. eller ja.. RA.. R.. STI? 😀

Audi is teh ####!!

Blocken
                  Deltagare

hahaah 🙂 ja, en 2.8 litare impreza.. schmaskens! å frågan är ju om alla ”rätt” grejer på silverpilen ändå inte blir dyrare än den lösningen:) jag har kört GT, PSE2 å PSE3, PSE2 tyckte jag inte ALLS om, PSE3 är fin.. men de kostar.. å GT. ja.. busigast:) så en rejäl GT.. eller ja.. RA.. R.. STI? :DAudi is teh ####!!

Dags för ny tråd kanske?

/Black

…………………..
                    Thai-Perr

Niklas
                    Deltagare

Äsch, det går med rätt kombination av prylar med 2 liter med – Silverpilen upplever jag inte alls som trött och seg. :D/J

Sist jag såg den orkade den inte ens ut ur garaget. 😀 😉

Får mig att minnas att Surahammar kryllar av mygg i juni.

MariaimprezaGT
                      Deltagare

*fnizzar*
                        känns som om trådarna här på forumet alltmer får en förmåga att spåra ur ;P

Äsch, det går med rätt kombination av prylar med 2 liter med – Silverpilen upplever jag inte alls som trött och seg. :D/J

Sist jag såg den orkade den inte ens ut ur garaget. 😀 ;)Får mig att minnas att Surahammar kryllar av mygg i juni.

Audi is teh ####!!

Subarumicke
                        Deltagare

TMP

Väntar fortfarande på svar

.zip
                          Deltagare

Ähh, lite allmän läsning skadar aldrig.
                            Såg att annonsen är borta nu, så troligtvis är bilen såld till en lycklig köpare.

//.zip

TMP
                            Deltagare

TMPVäntar fortfarande på svar

Vad vill du ha för svar ?

Visar 13 inlägg - 31 till 43 (av 43 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.