SSC Allmänt snack Allmänt småprat Xbox360

Visar 5 inlägg - 31 till 35 (av 35 totalt)
  • Författare
    m_thread
    Deltagare

Om man spelar ”inspirerat” så kanske det händer att man råkar rycka till sig handkontrollen och då följer spelaren med och vips så har skivan repats! :+ 🙂 Eller så… ja….

hmm, en av nyheterna i 360 är ju de trådlösa kontrollerna 😛 kanske din räddning…

/Fredrik

pannan
      Deltagare

Folk är bara bra korkade nuförtiden. Vem tar t ex och vänder upp och ner på en PC när den läser en skiva? Eller Ställer sin vanliga DVD på högkant när den läser en skiva?

Boxen kan antingen ligga ner eller stå på högkant. Dock skall man inte flytta den till högkant om man sitter och spelar, men det förstår väl varenda en med lite teknikvett.

LegacyLarsa
        Keymaster

Visst är man sugen på nya leksaker, men man får prioritera. Det fick bli nya skivor, belägg, krängare och isdäck istället! Jag får helt enkelt leka utomhus nästa år… 😉

/Lars

Manor
          Deltagare

Jag har själv lurat lite på en Xbox 360 i julklapp till sonen. Han är sedan 3 års ålder hårt sponsrad på det mesta i spelväg (Sega MegaDrive, Nintendo 64, Gameboy Classic, Gameboy Advanced, Sega DreamCast, Playstation 1, Nintendo GameCube, 2 x XBox 160GB samt en hyfsad speldator 3,2GHz, 200Gb, Asus 6600GT Top…det enda vi har hoppat över var/är Playstation 2.

Jag läste någonstans att den (Xbox 360) var ganska buggig, stämmer detta?

Tips på ett bra/roligt/snyggt spel tas tacksamt emot (ej bil eller sportspel).

mvh Mats N

pannan
            Deltagare

Det låter lite underligt, jag har ett 7800GTX och COD2 går inte att jämföra, det är inte rättvist mot krysslådan, kör du sli med två dugliga nvidiakort borde du ha rätt bra med ork i pc:n?För att dra tråden lite ontopic igen, PGR var ju de spelen man körde mest på gamla lådan, och det ser riktig smaskigt ut (synd att de envisas med att inte släppa det på en riktig plattform :D).Men just racing på krysslådan är ju lite enstöringsvarning på, dela skärmen har väl aldrig varit en stark sida hos konsollerna, och då blir det ju nätspel, något du förespråkar i början här Pannan…mjahapp… 😀 ;)/J – antec p180 – smaskens… :7

Vi brukar faktiskt köra nätspel via X-boxen 🙂 Nu på Lördag t ex har vi fixat ett par st projektorer och plasmor. Sedan blir det en heldag i en god väns lägenhet med spel och öl. Vi blir 8 st personer med 8 st Xbox som skall spela lite sköna spel 🙂

Att dela skärm är inte aktuellt. Då måste man upp på minst 42″, gärna projektor.

Visar 5 inlägg - 31 till 35 (av 35 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.