SSC Allmänt snack Allmänt småprat Ytterligare ett bevis på att detta är sveriges bästa club

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
  • Författare
    Vectorm12
    Deltagare

Jag vill personligen tacka vår vän Äljen för allt arbete han lade ner för att hjälpa min flickvän(Frida – ImprezaSmurfen) beställa turboTimer åt mig.

Tack igen Niklas för allt, du är levande bevis på att motorklubbar i sverige inte bara handlar om skitsnack och tjafs.

haha, jag fick en turbotimer av min flickvän!!!:P

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album179/Blitz_Fatt_DC_IIIs.jpg

daniel83
      Deltagare

Då får jag väll tack Alien också för hjälp med 4-punktsbältena. 🙂 🙂 🙂 🙂

daniel83
        Deltagare

Äljen gifte sig väl dessutom idag? :)HURRA HURRA HURRA!!!/ABMin STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

Grattis igen Alien :). Härligt att du inte lever i synd något mer ;).mvh Mats N

Grattis Alien!!! 🙂 🙂

AK_Impreza
          Deltagare

Grattis fan 🙂 🙂 🙂 🙂

Vectorm12
            Deltagare

Ja i sådant fall måste man ju verkligen gratulera Äljen:-)

johan84a
              Deltagare

grattis!:)

Guailo
                Deltagare

Grattis Mannen!

…fast är man far till sina barn om man inte är gift? 😛

Nu går det per automatik nästa gång iaf! :*

/P

Strat
                  Deltagare

Grattis och tack själv Niklas! Himla trevlig tillställning 🙂

Claes…vad är det man hör…nylackat!!? Berätta mer vad som har hänt.mvh Mats N

Lät nog mer extremt än vad det är. Har bara lackat om kjolarna 😉 😀

modulated
                    Deltagare

Grattis och tack själv Niklas! Himla trevlig tillställning 🙂

Claes…vad är det man hör…nylackat!!? Berätta mer vad som har hänt.mvh Mats N

Lät nog mer extremt än vad det är. Har bara lackat om kjolarna 😉 😀

Attans, jag som trodde att ryktet om rosa bil var sant :(.

Grattis äljen, eller skall man kanske beklaga 😉 😉 😉 😉 😉 <-obs 😉 😉 😉 😉 // Patrick P. Regionsansvarig Västerås

Strat
                      Deltagare

Dekor kommer 😉

Nano
                        Deltagare

ja grattis äljen. Får även passa på att tacka ännu en gång för mätarhållaren samt dekalerna 😉

MVH
                          Mårten

Guailo
                          Deltagare

I allt tackande i denna tråden har vi ju glömt nån?

Vem var anledningen till att allt startade?

Flickvännen!!

All heder till denna pingla, henne ska du jobba på att behålla. Att veta vad som önskas, och fixa med SAM inför dagen D är inte fy skam!

Hoppas det varar… :7

/P

Vectorm12
                            Deltagare

I allt tackande i denna tråden har vi ju glömt nån?Vem var anledningen till att allt startade?Flickvännen!!All heder till denna pingla, henne ska du jobba på att behålla. Att veta vad som önskas, och fixa med SAM inför dagen D är inte fy skam!Hoppas det varar… :7 /P

Ovanstående uppskattas nog enormt av flickvännen ska du se 🙂
                              Och henne släpper jag inte i första taget så tänk inte ens tanken 😀

Manor
                              Deltagare

Äljen gifte sig väl dessutom idag? :)HURRA HURRA HURRA!!!/ABMin STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

Grattis igen Alien :). Härligt att du inte lever i synd något mer ;).

mvh Mats N

Manor
                                Deltagare

Niklas Åstrand

Jaså, du fick t.o.m ett nytt efternamn i bröllopspresent ;).

mvh Mats N

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.