SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Zerosport ecu?

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    BrOtTaRe
    Deltagare

Plockade ur min ecu idag och skulle kolla om det var orginal eller ej. men boxen går ej att öppna pga nå skumma skruvar som enbart går att dra åt och ej lossa. men sen står det på boxen med markering från zerosports. då är frågan, är det orginal eller eftermarknads?:confused:

.zip
      Deltagare

Eftermarknads. Zero Sports skeppar iväg deras ecu’s färdigprogrammerade, så med andra ord går det inte att mappa om den. Vad har du för bil? Det största problemet är att dessa ecu’s inte blir mappad efter vårat klena bränsle.

Tapatalk @ GT-I9100

BrOtTaRe
        Deltagare

Har en type-R v3 1997

Mats
          Deltagare

Hade en liknande box i min Type R 99 som Per mappade åt mig. Den lät som en stenkross med vårat bränsle så se till o få den mappad på nåt sätt!

BrOtTaRe
            Deltagare

Hade en liknande box i min Type R 99 som Per mappade åt mig. Den lät som en stenkross med vårat bränsle så se till o få den mappad på nåt sätt!

Jo jag försöker men enligt alla jag pratat med så går det tydligen inte att mappa dessa boxar:/ och min bil går rent,spikar inte eller något:eek: Något tips på vem/vilka som eventuellt kan?

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.