Skip to content
Swedish Subaru Club

Swedish Subaru Club

För oss som älskar Subaru!

  • BLI MEDLEM NU!
  • Forum
  • Medlemskap
  • Medlemserbjudanden
  • Om SSC
  • Tidtagning

Svar till: Hur många kör vinter med Imprezan?

› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Hur många kör vinter med Imprezan? › Svar till: Hur många kör vinter med Imprezan?

30 oktober, 2001 kl. 19:55 #76629
Whitewheels
Deltagare

    Tycker du det är bra ”känsla” i Subban på sommaren så är det ännu bättre på vintern!!
    Är det någon fler som ska prova rallydubbat på isarna i vinter? 😀

    Klubbinfo

    • Storträff 5–6 juni 2026

    Foruminfo

    Har du något problem med forumet eller hemsidan kan du  Kontakta oss.

    Med kraften från Subaru : Swedish Subaru Club by Swedish Subaru Club
    Top