SSC Allmänt snack Träffar

Information om träffar. Bestäm mötesplatser, vägval & vägbeskrivning, mm för bilträffarna. För- och eftersnack med bilder och kommentarer!
Visar 15 ämnen - 2,026 till 2,040 (av totalt 2,056)
    • Ämne
    • Deltagare
    • Anderstorp 14/8 Kan finnas platser kvar för köra bil eller hoj på anderstorps korta slinga onsdag em kl. 17-20 för endast 80 kr. För anmälan kolla under Borås på forumet under http://www.402m.com /Andreas

Startat av: Palm

• 1,065
    • 1
    • för 18 år, 6 månader sedan

Palm

• GBG träff 4/8? Är det något planerat imorgon den 4/8 i GBG? Vattentornet som vanligt eller är det annan plats som gäller? Har inte möjlighet att köra långt men till vattentornet kan jag nog tänka mig att köra till. Har väl 55-60% av tanken kvar och den skall hellst räcka ner till Skåne. Snål har man blivit också på gamla dar... ;) Subaru - All we'll drive!

Startat av: Niklas

• 1,060
    • 7
    • för 18 år, 6 månader sedan

Niklas

• Mantorp Någon från klubben som ska till Mantorp i aug? Själv kommer jag att åka ner med några kompisar. /Mange

Startat av: Mange

• 1,051
    • 4
    • för 18 år, 7 månader sedan

doubleoseven

• Sugen på race?? LAST EDITED ON Aug-01-02 AT 00:11AM (GMT)Nu har vi bestämt oss för att ha ett till race, dom andra har flutit på bra och det hoppas jag att det här kommer att göra oxå. Vi kommer att träffas på två olika ställen, ett vid Statoilmacken vid Lugnet(samma gamla ställe, bra för er som inte bor ute i Nacka eller Värmdö att ta er till), där träffas vi kl 20.30. Sen tar vi oss till andra mötesplatsen, Superstore Lännersta, och plockar upp mer folk som kommer direkt dit. Vi borde vara där 21.00 ungefär. När vi tror få fått med alla så sticker vi vidare till rakan. Parkering finns vid rakan för er som bara vill titta, men gör ni det, så ställ inte bilen på nåt dumt sätt, vi vill få in så mycket folk som möjligt. Ni som kör> Vi kan ordna stege om ni vill det eller så kör vi lite fritt mot varandra. Vi tycker det är kul när det kommer mycket folk, men det är roligare om dom flesta som kommer vill racea. Ni som kommer titta på> Stå inte så jävla nära vägen, det finns inte plats för er och två raceande bilar där. Stå istället en bit ut från vägen eller vid starten. Eftersom det vart lite klagomål innan så ber vi er attt inte ta med 14åriga tjejer i massor eller folkölsdrickande raggare, sånt får man göra hemma, det här är racing...Hoppas att många kan komma och vi får en bra kväll... MVH Aquila Nacka/Värmdö Race Crew PS. Skulle ni missa oss vid någon utav mötesplatserna, ring mig(073 685 4881)DS.

Startat av: Aquila

• 1,034
    • 2

Aquila

• Folk i Dalarna… Hej allesammans, nu har man lyckats få lite semester:) tänkte höra om det fanns någe´ folk runt siljansområdet som vill träffas och snacka bilar och skit med varandra? Själv kommer jag att vara i en by mellan Leksand & Rättvik, från & med måndag. kommer att ha lite svårt med internet, men prova gärna att ringa mig på 070 - 727 31 77 om intresse finns \\morot\apache\virtual\sumo.mine.nu\pics\subba3.jpg /Legacylarsa

Startat av: LegacyLarsa

• 993
    • 7

LegacyLarsa

• FMCS på Sviestad? Halloj! Finns det något intresse att åka på Sviestad (Linköping) tillsammans med Fordklubben måndagen den 15 juli? Det vore kul att se lite Ford-folk, knyta kontakter och njuta av lite varm asfalt. /J Subaru - The Beauty of All Wheel Drive Banträffsansvarig SSI

Startat av: SecretAgentMan

• 1,308
    • 6

Andreas

• Dags igen Nu är det dags igen! Imorgon, torsdagen den 18 juli, kommer vi racea ute på Värmdö. Vi träffas utanför Statoil vid Hammarby Sjöstad kl 20.30(mötesplats 1). Sen kör vi till rakan. DOm som vill träffas ute i Nacka istället skickar vi till Mötesplats 2 som är Superstore Lännersta, vid Bilprovningen. Där möts vi c:a 21.00. Sen kör vi ut till rakan där vi förhoppningsvis kan racea lite mot varandra, vi kommer dit ungefär 21.30. Vi kommer kanske ha med ögonen från pressen, Nacka Värmdö Posten har tydligen velat göra något reportage om streetrace i Nacka och Värmdö. Så vill ni ha med era bilar i NVP, kom dit och visa upp er! /Aquila NOW in upgraded version WITH Wheels!

• 1,049
    • 2

Aquila

• Regionsträff GBG: Juli Hur sa vi nu inför grillträffen i Juli? Skulle vi mötas som vanligt vid vattentornet eller skulle vi köra ner till stället söder om Kungsbacka direkt? Kunde ju vara lite skoj att ligga i karavan på E6an ner också... ...är ju bra om vi är några stycken som kan stanna och plocka upp flintastekarna och potatissalladen som GT_PG tappar då han ålar sig på vägen och värmer däck... :D PS: Jo lite tidigt kanske att börja dilla om detta nu, men jag är lite ivrig och det är ju bara typ två veckor kvar... :D Subaru - All we'll drive!

• 1,206
    • 12

Niklas

• Streetrace i utanför Sthlm LAST EDITED ON Jul-09-02 AT 09:22AM (GMT)Nu har jag lyckats ordna till nåt här! Imorgon, tisdag den 9 juli, kommer vi racea ute på Värmdö. Vi träffas utanför Statoil vid Hammarby Sjöstad kl 20.30(mötesplats 1). Sen kör vi till mötesplats 2 som är vid OKQ8 i Orminge och plockar upp fler bilar. Vi kommer vara där c:a 21.00. Sen kör vi ut till rakan där vi förhoppningsvis kan racea lite mot varandra, vi kommer dit ungefär 21.30. Det ska tydligen komma nån cossie, några Volvo och lite annat skit. Förhoppningsvis kommer det några fina bilar, Imprezor, Peugeot och Saab...:-) Förhoppningsvis kommer allt att gå bra.(Ta i trä) Visa nu att SSi kan köra skiten ur dom flesta!! /Aquila NOW in upgraded version WITH Wheels! Moddad pga att jag fått en avhyvling för att jag sa var det var...

• 1,330
    • 12

Subbarist

• SIDC firar 5 år! Det är väl ingen som har missat inbjudan till deras 5-årsfest??? Aaiiiit! :) Läs mer i våran Kalender>> ______________________________________________ http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif --¤ The Blue Pile of Cr@p! ¤-- http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/albums/album22/smiley_ed16.gif "It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again"

Startat av: OzO

• 1,034
    • 5
    • för 18 år, 8 månader sedan

OzO

• Regionsträffar i juni? Blir det någon regionsträff i GBG i Juni? Om jag inte räknat helt fel borde det väl bli på söndag (dvs den 9/6). Skulle vara skoj att äntligen kunna komma, så man kan tvätta bort "svikaren som åker till Ikea istället"-stämpeln från förra gången! :D Subaru - All we'll drive!

• 1,512
    • 14
    • för 18 år, 8 månader sedan

Niklas

• Stylingträff på Tullingedagarna Hej. Ville bara meddela att det är stylingträff på Tullinge-dagarna för alla er som inte vill racea men kanske vill visa upp er bil ändå Det blir inga specifika klasser utan mer att peoples choice så har du stylat din bil, putsat upp pärlan och vill visa den..Välkommen till Tullinge!! Avgiften är 150:- men då ingår entre'n för föraren så klart ( vilket gör anmälan till stylingen endast 50 intresseanmälan skickas till roger@ornskoldsvik.mail.telia.com så att vi vet på ett ungefär hur många bilar som kommer mer info finns på vår hemsida www.txmracing.com. Välkommna till Tullinge!!

Startat av: GST_Spyder

• 1,314
    • 1
    • för 18 år, 9 månader sedan

GST_Spyder

• Bilträff/Race sthlm fraSSe Ett alternativ till Brostugan på södersidan, Lissma minigolf från 19.00 Kommer du efter 20.00 och det är tomt är vi på en "raka"(= kom i tid) OBS! ej Jordbro ind!! / fraSSe

Startat av: christopher

• 1,366
    • 2

Aquila

• Samåkning till Våler? Några från er som skall till Våler? Jag far från Västerås i morgon kring lunch och skulle tycka det vore trvligt med lite samkörning. Skall träffa Daniel L från oss i Arvika för att vi inte skall komma bort oss helt i landet i väster. Vi kommer bo på campingen i närheten av banan.

Startat av: thomas200sx

• 1,185
    • 1

thomas200sx

Visar 15 ämnen - 2,026 till 2,040 (av totalt 2,056)
  • Du måste vara inloggad för att skapa nya ämnen.