Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #13524
    Imp
    Deltagare

      Men tänkte kolla alternativt intresse av att åka till blå lagunen på ekerö.
      Blå lagunen (för dom som inte vet)Är ett gammalt sandtag eller liknande dom jort om till sjö/badplats med resultat att vatnet för det mästa ser väldigt blått ut. Detta ligger en liten bit ut på ekerö men det är värt turen tro mig:) efter att ha varit där i sommras blev det mitt favorit badställe.
      finns även en liten strand för barn och dylikt inte särskillt långgrunt dock så familjen kan ju glida med. kan ju kanske ta detalger senare när det blir lite varmare (om ni inte är intreserade av vinter bad dvs :). Låter intresant?

      #130353
      Snart_subba
      Deltagare

        Kanske inter vinterbad men i sommar så..
        Bodde på Ekerö förut, och vattnet e verkligen blått.. sen så kan man dyka från stranden!

        Synd bara att “snubben” så äger marken (det är inte kommunen) har börjat ta 20:- för att parkera där.. men men!

        ———————————–
        Kan göra ett komplett rostskydd på en Subaru Impreza för 3000:-
        Prudukten heter Noxudol och är samma medel som Volvo o Saab andvänder från fabrik. Intresserade? Mejla!
        ———————————–

        #130352
        Imp
        Deltagare

          såg skyllten men inte fan såg ja nån som ville ha pengar så jag sket it:)

          #130351
          Subbarist
          Deltagare

            Jag är på, med familjen 🙂 tre subbor en halvgammal en mycket ung och en grönjävel 😉

            Subbarist javisst!
            Rabattansvarig SSI
            Den GRÜNE FARAN

          Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.