SSC Allmänt snack Var det du?

Såg du en annan Subaru? Undrar du vem det var? Nån i klubben kanske? Fråga i så fall här!
Visar 15 ämnen - 2,236 till 2,250 (av totalt 2,274)
    • Ämne
    • Deltagare
    • gt´s i östersund Honkster var på inköpsuppdrag inne i östersund idag och sågs spana runt i en sjukt stor chrysler... På min resa runt i staden så jag först en; silvrig orginal gt kombi 99-00 utanför onoff???. Tänkte gå ut och tjöta lite men du såg så sjukt stressad ut så jag skippade....Färden fortsatte, och utanför kontorvaruhuset(tror jag, lång dag;-) )gled det förbi en grön gt kombi 99-00??? Förövrig tror jag att östersund mste var en av de städer som har flest skoda octavia rs...såg säkert 6 st... /Honkster på spaning i finlandsfärja...

Startat av: honkster

• 910
    • 1
    • för 18 år, 4 månader sedan

honkster

• 555blå vågmästareplatsen Göteborg Jag satt i subban vid shellmacken Vågmästareplatsen Hisingen Göteborg. Pratade i telefon då jag hörde en subbarbro med system dåna förbi, mot vågmästar. Jag kastade mig ut från macken men den var redan borta........... :( Är inte helt hundra men jag brukar gissa rätt på motorljud......... :D (Motor utan turbo suger)

Startat av: JB

• 1,127
    • 3

Mc5

• Vinröd på Essingeleden När: Fred 29 runt 12.30-13.00 Var: Essingeleden södergående du svängde på från Solna. Även denna gång båda hälsade, Jättetrevligt så att man slipper känna sig som en nörd när man vinkar och den andra bara tittar helt oförstående på en :-( Subbarist javisst!

Startat av: Subbarist

• 796
    • 1

Subbarist

• Blå GT-elmia 28/11 Var : elmias parkering i jönköping när : 29/11 cirka 19. vad : rallyblå gt, stor justerbar vinge, stort slutrör (4"?) 99'an orginal fälgar. vem : ?? // Patrick P - trött och en smula onykter.

Startat av: modulated

• 890
    • 1

modulated

• Uppsala, Salabacke Någon här som äger den blåa Imprezan som ofta står vid Brantan (Årstagatan) i Salabacke? Pinsamt att man inte pratat med vederbörande, då vi har identiska Imprezor och är grannar ! /Hogis

Startat av: hogmark

• 1,024
    • 7

hogmark

• blå wrx glasberget Åre Ngn som hänger på forumet som känner sig träffad om jag säger; blå wrx ståendes under en tid på stora parkeringen vid glasberget i Åre? Förövrig så dräller det av Imprezor här i Åre, skojj. Har bara fått kontakt med en ägare dock... /Honkster

Startat av: honkster

• 896
    • 1

honkster

• HALMSTAD 15NOV FREDSGATAN BlåImreza 99-00 Fredsgatan i Halmstad Tid ca 1400 Jag mötte dig i min -98 blå. Hälsade blinkade som faan. Tyckte inte jag fick någon respons... Tror att jag sett dig förut... /Dawn http://62.253.244.2/DavidScott/pages/terzo.jpg JAG VILL HA EN VIT VINTER SÅ JAG KAN KÖRA UT OCH SLADDA!

Startat av: Dawn

• 889
    • 2
    • för 18 år, 5 månader sedan

Niklas

• MY 01’a el nyare Söndagseftermiddag mellan 18-19 Mellan borlänge och säter. Du låg bakom mig först och när du väl åkte om så var du tvungen att åka om alla bilar som inte åkte snabbare än 110km/h ?? :) Jag körde blåa MY00'an //B

Startat av: Wanderer

• 805
    • 1
    • för 18 år, 5 månader sedan

Wanderer

Visar 15 ämnen - 2,236 till 2,250 (av totalt 2,274)
  • Du måste vara inloggad för att skapa nya ämnen.