SSC Allmänt snack Var det du?

Såg du en annan Subaru? Undrar du vem det var? Nån i klubben kanske? Fråga i så fall här!
Visar 15 ämnen - 2,251 till 2,265 (av totalt 2,274)
    • Ämne
    • Deltagare
    • Silverfärgad GT vid Gullmarsplan fredagen 11 oktober Såg idag en silverfärgad 00:a stå parkerad bakom gullmarsplan idag. Den verkade vara tämligen orginal, men vid en närmare titt hade den en HKS FMIC :) Någon som klänner sig träffad, info om bilen tack! Det var inte skyvings bil, hör för mig att han har en 99:A. /Plogen _________________________________________ Subba till salu! 451 mil.. över 300 BHP.. _________________________________________

Startat av: Plogen

• 950
    • 2
    • för 18 år, 6 månader sedan

Plogen

• Silverfärgad GT i Göteborg 11/10 Var: Rondellen vid söderleden söder om Mölndal vid E6an När: Ungefär 08:00 Bil: Silverfärgad GT med tonade rutor och en stor vinge, fälgarna var mörka och föraren såg ut att vara nån liten fjortisraggare... men...vänta nu... DET VAR JU GT_PG! http://subaru.frontnet.org/images/dump/smiley/good/laugh.gif Alien - som var ute på "subaru-spotting" i förklädnad (tjejens Clio) http://subaru.frontnet.org/images/dump/smiley/other/alien.gif Subaru - All we'll drive! http://subaru.frontnet.org/images/dump/smiley/other/alien.gif

Startat av: Niklas

• 928
    • 1

Niklas

• Subba i linköping! Var det någon i klubben jag körde om vid Johannelund 19.30 torsdag Han verkade vara på tävlings humör men jag var tvungen att svänga av till flickvännen! Subarujohan

Startat av: subarujohan

• 1,113
    • 1

subarujohan

• Eric Santoz i Västra Frölunda? Var: Erik Tibergs möbler (Västra Frölunda) När: Fredag 20/9, 16:30-17:00 Bil: Blå GT, WRC-reklam, gula fälgar Tjejen ringde precis och sa att det stod en Impreza vid "Erik Tibergs möbler" (vid McDonalds) som hade gula fälgar och täckt av reklam. Vågar man gissa på herr Santoz? Hon är lite rolig min flicka, hon dissar oss för våra lekbilar men ändå så har hon gluggarna öppna och missar inte en Impreza... Så bilen är ihopskruvad igen? Hur länge håller den denna gången tro? ;) Subaru - All we'll drive!

• 1,507
    • 4

Niklas

• Blå GT- Örebro. LAST EDITED ON Sep-21-02 AT 04:10PM (GMT)LAST EDITED ON Sep-21-02 AT 04:09 PM (GMT) LAST EDITED ON Sep-21-02 AT 04:09 PM (GMT) Vad : Blå Gt, Kalle anka fälgar, Stor vinge med klistermärke nedtil (stod antagligen prodrive på den) När : 21/9 15:45 Var : Mellan Örebro centrum och motorvägen, vid ett rödlyse blinkandes vänster, Jag : I en svart opel åkades i 90, därav den taffliga beskrivningen. Ovanstående objekt var den snyggaste impreza jag har sett live, iaf vad jag kunde se av de få sekunderna jag såg bilen. Måtte jag hitta en vettig imp på en bilfirma snart så jag kan byta bort opelskrället mot en riktigt bil. // Patrick P - avundsjuk.

Startat av: modulated

• 1,279
    • 7

Janne248

• Grön GT – Kungsör. Var : Badhuset i centrala Kungsör När : Lördag 7/9 11:45 Vad : Grön GT, bytt slutburk, sti4 vinge. vem : ? // Patrick P - höll på att sätta morgonjuicen i vrångstrupen.

Startat av: modulated

• 1,003
    • 1
    • för 18 år, 7 månader sedan

modulated

• Rattlås banåka samma vecka? Ev. rattlås efter banåka? ...och vad gör du där mitt ibland alla raggers?? &l;SecretSteeringLockMan&r; :p;):D ________________________________________ http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif ::::: The Blue Pile Of... Cr@p! ::::: http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/albums/album22/smiley_ed16.gif "It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again"

Startat av: OzO

• 1,130
    • 3

doubleoseven

• GBG: Blå + org vinge + guldfälg Var: Göteborg, nära Sahlgrenska (du svängde upp vänster, jag fortsatte rakt) När: Igår (23/8) kväll vid ca 22:30-tiden Bil: Blå med orginalvinge och guldfälgar Hade precis varit och hämtat tjejen på kräftskiva. Hon och värdparet stod ute på parkeringen och väntade då jag drog på regält för att det skulle låta mycket. Paret som stod ute på parkeringen och väntade tillsammans med flickan min frågade "är det han?", "är det något fel på bilen?". Då hon förklarade att "den skall låta så" fick hon som svar "oj!"...hahaha...typiskt folk som jobbar Volvo. Kan inget om något! :D ;) Subaru - All we'll drive!

• 1,169
    • 1

Niklas

• STCC på Gelleråsen 18e Kul att se att det leta sig en del imprezor till Gelleråsen även när man inte själv får köra ;) Fick nog ihop 5st på räknestickan iaf! En rallyblå orginal En rallyblå kombi En rallyblå med guldfärgar och extraljus En VIT med fetare vinge och aga om jag inte minns fel ...och så min! Var det nån av er här på klubben eller? RiB

Startat av: doubleoseven

• 1,123
    • 1

doubleoseven

Visar 15 ämnen - 2,251 till 2,265 (av totalt 2,274)
  • Du måste vara inloggad för att skapa nya ämnen.