Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #291699
    simonn
    Deltagare

      Hej, tänkte kolla intresset för min bil. Som sagt en blå 06 sti, svensksåld med 4 ägare. Nybesiktigad utan anmärkning, den smidda motorn har gått ca 30 mil. Original motor fungerar klockrent. Båda är hela longblock, ny koppling och svänghjul såklart. Motor byggd av Williams motorsport, motorbytet är gjort på verkstad. Det är ett closed deck block.

      Den är original förutom annat avgassystem och uppipe. inga katter. Sitter bredbandslambda och oljetryck/temp mätare. Chassiet har rullat 156k km, så självklart finns det märken, inga större blemmor dock. Inget hemmabygge, allt är gjort på verkstad.

      2 nycklar, allt dokumenterat, pärm med kvitton, bilder på motorbygget, servicebok, manual osv.

      Fick inte byggt den färdigt så som jag ville ha den innan dottern kom, eget företag också som tar upp all tid. Har kört den kanske 20 gånger på 4 år. Så det kanske är dags att passera den vidare.

      Pris= bud! Har inte bestämt mig för vad jag vill ha, ge mig ett vettigt bud.

      Kontakt vi pm,  bilen står i Borås. Finns inget obetalt eller lån, ren carfax.

      Har tyvärr inte så många bilder då den används så sällan, men här är en från garaget https://imgur.com/a/BG3cGOk

      Mvh Simon

       

       

      #291786
      Max_L
      Deltagare

        Sorry såg Borås. Men det är inga problem. Om den inte redan är såld..?

        #291787
        simonn
        Deltagare

          Ej såld

          #291920
          doctorcitron
          Deltagare

            Hallojsan!

            Är bilen fortfarande inte såld?

          Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.