AK_Impreza, ska inte du lugna dig ett tag och ta reda på vad du faktiskt är ute efter? Som det verkar nu vill du bara köpa så mycket som möjligt som (kanske) har med bilen att göra..
nej men jag ska köpa en defi med 3 mätar hål i..så dt är väl bra om man har mätare i den oxå? jag vet hur jag vill ha bilen är, bara okunnig som sagt! 🙁
nej men jag ska köpa en defi med 3 mätar hål i..så dt är väl bra om man har mätare i den oxå? jag vet hur jag vill ha bilen är, bara okunnig som sagt! 🙁
Mätare har man för att hålla koll på värden, inte för att man har köpt en pod 😉 Vilka värden vill du övervaka, och varför?
Men karln vill ju köpa någon form av mätare som är 60mm, sen
undrar han vad som finns till salu och vad det kostar.. låter
enligt mig som köpesannons, men vad vet jag.
…Alien du ska tipsa AK_Impreza om Autometer när jag tipsar om Defi (och nämner Jerry). Det är en oskriven forumregel ;).mvh Mats N
*asgarv*
Det kanske man skulle kunna implementera i forumskripten direkt?if ($findInHeadLine == ”m& auml;tare”){print (”Defi ska det va. Och Jerry ska montera /MatsN”);print (”Autometer är minst lika bra. /Dekalkungen”);} 😀
Först bör han komma på vilka mätare han vill ha, sen vilket märke han skall ha på dem. Sen om han vill köpa nya från butik eller leta begagnade från klubbens medlemmar.
AK_Impreza vill ha mätare som mäter något…han vill helst ha Defi (som Jerry monterar). Han vill köpa dem nya från någon av klubbens medlemmar till ett nerprutat bra pris…det är vad jag tror :P.
Köp tre Defi via Jerry…och låt honom montera dem…det är mitt tips.