Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #803
    Yonaz
    Deltagare

      Mekanisk TTM Apexi 1000:-

      /J

      #40536
      AK_Impreza
      Deltagare

        o den gör vad 😛

        //Andreas – inge kul o va en okunnig jävel 🙁

        #40526
        Strat
        Deltagare

          AK_Impreza, ska inte du lugna dig ett tag och ta reda på vad du faktiskt är ute efter? Som det verkar nu vill du bara köpa så mycket som möjligt som (kanske) har med bilen att göra..

          #40537
          AK_Impreza
          Deltagare

            nej men jag ska köpa en defi med 3 mätar hål i..så dt är väl bra om man har mätare i den oxå? jag vet hur jag vill ha bilen är, bara okunnig som sagt! 🙁

            #40527
            Strat
            Deltagare

              nej men jag ska köpa en defi med 3 mätar hål i..så dt är väl bra om man har mätare i den oxå? jag vet hur jag vill ha bilen är, bara okunnig som sagt! 🙁

              Mätare har man för att hålla koll på värden, inte för att man har köpt en pod 😉 Vilka värden vill du övervaka, och varför?

              #40538
              Niklas
              Deltagare

                Flyttar tråden hit då Köpes inte är en avdelning där man frågar VAD man skall köpa utan frågar om någon har det man VILL köpa.

                #40533
                modulated
                Deltagare

                  Men AK* vill ju köpa mätare, iaf enligt första inlägget i tråden.

                  // Patrick P.

                  Regionsansvarig Västerås

                  #40539
                  Niklas
                  Deltagare

                    Ser stor skillnad på “skriv vad ni har o sätt ett pris!” och “är det någon som har en laddtrycksmätare liggande som jag kan få köpa?”.

                    #40534
                    modulated
                    Deltagare

                      Men karln vill ju köpa någon form av mätare som är 60mm, sen
                      undrar han vad som finns till salu och vad det kostar.. låter
                      enligt mig som köpesannons, men vad vet jag.

                      // Patrick P.

                      Regionsansvarig Västerås

                      #40525
                      SecretAgentMan
                      Deltagare

                        …Alien du ska tipsa AK_Impreza om Autometer när jag tipsar om Defi (och nämner Jerry). Det är en oskriven forumregel ;).mvh Mats N

                        *asgarv*

                        #40532
                        Manor
                        Deltagare

                          …Alien du ska tipsa AK_Impreza om Autometer när jag tipsar om Defi (och nämner Jerry). Det är en oskriven forumregel ;).mvh Mats N

                          *asgarv*

                          Det kanske man skulle kunna implementera i forumskripten direkt?if ($findInHeadLine == “m& auml;tare”){print (“Defi ska det va. Och Jerry ska montera /MatsN”);print (“Autometer är minst lika bra. /Dekalkungen”);} 😀

                          Snygg kod Claes 😀 😀 :D.

                          mvh Mats N

                          #40535
                          AK_Impreza
                          Deltagare

                            skriv vad ni har o sätt ett pris! 🙂

                            #40531
                            Manor
                            Deltagare

                              Först bör han komma på vilka mätare han vill ha, sen vilket märke han skall ha på dem. Sen om han vill köpa nya från butik eller leta begagnade från klubbens medlemmar.

                              AK_Impreza vill ha mätare som mäter något…han vill helst ha Defi (som Jerry monterar). Han vill köpa dem nya från någon av klubbens medlemmar till ett nerprutat bra pris…det är vad jag tror :P.

                              mvh Mats N

                              #40530
                              Manor
                              Deltagare

                                …Alien du ska tipsa AK_Impreza om Autometer när jag tipsar om Defi (och nämner Jerry). Det är en oskriven forumregel ;).

                                mvh Mats N

                                #40529
                                Manor
                                Deltagare

                                  nej men jag ska köpa en defi med 3 mätar hål i..så dt är väl bra om man har mätare i den oxå? jag vet hur jag vill ha bilen är, bara okunnig som sagt! 🙁

                                  Köp tre Defi via Jerry…och låt honom montera dem…det är mitt tips.

                                  mvh Mats N

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.