Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #6226
    dlehtihet
    Deltagare

      Efter tips ifrån Jerry så har jag nu varit och införskaffat en AC anläggning till bilen. Efter den här sommaren så hade jag definitivt bestämt mig för att montera en. Varför man snikade när man beställde bilen ny vet jag faktiskt inte (trodde väl att Svensk sommar inte kunde bli som den blev i år), men nu är problemet löst. Var iväg till Autotec i V-ås där monteringen gjordes. Måste säga att det var otroligt trevliga gubbar som jobbade där. Fick också veta vilka “hemlisar” Jerry har inplanerade framöver ( 😉 ) men ska kanske inte yppa något. Sen såg jag en blå subba stå där också som det skulle fixas med avgassystem på, är det någon här som känns vid den??

      Nu önskar man bara att det fanns verkstäder i Stockholm som var lika serviceinriktade som den i Västerås.

      //Danne

      #77979
      Lelle
      Deltagare

        Eftersom jag kör MYCKET bil i jobbet har jag bestämt mig för att ALLTID ha minst A/C i bilen, helst klima…. det är väl värt pengarna!!!

        Bra val!!!!:P

        Mvh
        Lelle

        #77978
        Aquila
        Deltagare

          Instämmer, det är jävulskt skönt med AC i bilen. Man märker skillnaden när man kör bilar utan AC, t ex farsans saab, där kylningen lagt av. Fy fan säger jag bara…
          /Aquila
          NOW in upgraded version WITH Wheels!

          #77976
          Subbarist
          Deltagare

            Jajamen AC är skönt. Synd bara att den väger så mycket 🙁

            Subbarist javisst!

            #77975
            dlehtihet
            Deltagare

              >Jajamen AC är skönt. Synd bara att den väger så mycket 🙁
              >
              >Subbarist javisst!

              haha. Jo, det väger nog några extra kilon, men det är det nog värt vissa dagar 🙂 Lustigt att de flesta Japanska tillverkare inte har “förstått” vitsen med AC. Subaru eftermonterar ju i hamnen när bilarna kommer till Sverige. Vet inte hur de japanska modellerna ser ut, men tror att de har ECC snararen än AC. Någon som vet?

              M v h

              Danne

              #77977
              Subbarist
              Deltagare

                Ja de måste ju ha nåt sånt där, för att det är ju inte direkt kyligt där på sommrarna.

                Subbarist javisst!

              Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.