SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt Airbagfråga

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Kalleman
    Deltagare

Ifall kretsen är bryten mellan styrenhet och airbag, kan man fortfarande bygla in ett motstånd så att airbag lampan släcks eller måste kretsen vara hel?.

tendency
      Deltagare

Hur är kretsen bruten, menar du?

Impreza GT SEDAN 1999 nya
        Impreza GT KOMBI 1999 såld

Kalleman
        Deltagare

Troligtvis avbrott i lindningen runt rattnavet, precis bakom ratten. Får inte loss ratten, så tänkte om man bara kunde sätta ett motstånd även fast det är avbrott.

jraberg
          Deltagare

rent teoretiskt så låter det som att det skulle funka. Bara så jag förstår dig rätt, airbagen är alltså urkopplad men inte på ”rätt” sätt?
            Då du satt dit motståndet så måste ju airbagen vara urkopplad sen då du ju annars får ett annat motstånd(mindre) än om bara motståndet sitter där men det antar jag att du redan listat ut 🙂
            -JR

Kalleman
            Deltagare

Nu var det fixat, slipper man se den där förbaskade lampan lysa hela tiden.

Har du grejat hjullagret på skodan än jraberg?

jraberg
              Deltagare

Start OT:
                Nä det skulle ju din polare göra ju }( 😀 :*

hade en spekulant igår som var lite sugen trots krav på hjullagerbyte.
                Får se om dom hör av sig idag eller om den nya spekulanten som ringde igår tar den idag.
                Annars tror jag på ett lagerbyte så den är felfri vid försäljning, gillar inte att sälja nåt som inte är 100.

Edit. fick precis ett tråkigt samtal, de är inte intresserade pga hjullagret x(
                Kalleman, kan du få tag i din polare rätt snart tror du? ett byte så snart som möjligt vore KANON då vi inte har så lång tid på oss att sälja.
                Pm’ar mitt nummer om du inte redan har.
                End OT:
                -JR

jraberg
                Deltagare

om inte du själv vill göra det mot en liten ersättning såklart 🙂

du kan väl ringa..

snälla..snälla..snälla.. 🙂

-JR

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.