Visar 15 inlägg - 226 till 240 (av 242 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #231989
    adam.b.w
    Deltagare

      hej här va inte igår man va aktiv 😛 ber om ursäkt för detta då de har varigt strul med tanten som nu mera är mitt EX. så ja tröttnade på skiten å flytta från GÖTET. men nu är jag snart på banan igen d—0.o—b

      jag råkade ju snubbla över ett par nya fälgar 🙂 tycker dessa satt bättre än dom gamla:) plus att jag kommer kunna klema ditt brembo oken eller vad tycker ni?

      dom gamla


      och mina nya


      det såg la okej ut :)? har en polare som ska lacka dom åt mig på sitt jobb så vilken färg nu HJÄLP MIG 😛 jag är inne på gun metal men alla tipps är välkomna om någon orkar och vill kan ni redigera lite med olika färger:)

      #232030
      adrenalin
      Deltagare

        Fräscht 🙂 Röstar på mattsvarta fälgar!

        #231990
        adam.b.w
        Deltagare

          Fräscht 🙂 Röstar på mattsvarta fälgar!

          de ska helt klart ligga med i förslagslådan 🙂
          d—0.o—b

          #232004
          Igge
          Deltagare

            Brons kan vara rätt snyggt på gråa bilar tycker jag

            Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

            #231991
            adam.b.w
            Deltagare

              Brons kan vara rätt snyggt på gråa bilar tycker jag

              Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

              a både ja och nej tycker jag. den är ju mer silver glansig i vanligt ljus. men jag ska ta lite mer bilder å försöka redigera mig fram vad som blir snyggast 🙂

              #231992
              adam.b.w
              Deltagare

                blev lite lackering i fredags 🙂 de blev ialla fall denna färgen för mig 🙂 tror de kommer passa riktigt bra




                och slut resultatet då 🙂



                allt är i samma färg de är nog lättare att se på denna bilden hur de ser ut 🙂

                vad tycks de blev väll helt okej? vill alla fall tacka min underbara flickvän för hjälpen 🙂

                #231840
                kleinis
                Deltagare

                  skit snygga 🙂 är de du eller flickvänen som håller i färgsprutan ? 😛

                  #231993
                  adam.b.w
                  Deltagare

                    Jävlar va fint. Så du kör en lite mörkare nyans av metallicgrå på scoop och läpp istället för kolfiberlooken? Kommer ju bli brutalt tjusigt. Fälgarna ser ju också fantastiska ut. Ska bli kul att se grejerna på bilen! d—0.o—b

                    ja de blev så jag ja va med gumman på jobbet en dag å flumma runt bland färg kartona å hitta denna 🙂 en standard volvo lack. men jag har en stak känsla va att de kommer passa riktigt bra på bilen. funderar även på att lacka min vortex i samma å sätta på den eller blir det kanske för mycke?

                    #232029
                    Beaver
                    Deltagare

                      ja de blev så jag ja va med gumman på jobbet en dag å flumma runt bland färg kartona å hitta denna 🙂 en standard volvo lack. men jag har en stak känsla va att de kommer passa riktigt bra på bilen. funderar även på att lacka min vortex i samma å sätta på den eller blir det kanske för mycke?

                      Vortexen ska på med samma lack enligt mig!

                      #231994
                      adam.b.w
                      Deltagare

                        bromsar på 🙂

                        lite skillnad i storlek mot org?

                        så här blev fälgarna då

                        och mitt scoop 😉

                        testade hänga på fälgarna för att se kontrasten mot bromsarna vad tycker ni?


                        och så kikade jag även hur scoopet satt å jag gillar de 🙂

                        tycker de känns roligt att småsaker kan göra så mycket med utseendet på en bil 🙂 längar så otroligt att få starta härket nu 🙂

                        #231995
                        adam.b.w
                        Deltagare

                          HEJ Å HÅ !

                          som ni säkert redan vet har jag haft massa strul med rasad turbo och fälgar som säljaren hade utlovat pasform över brembo oken. aja de är väl nästan löst nu. ny turbo på platts vf43 blev det. och bromsarna misshandlade så jag fick på fälgarna med hjälp av specers 😡
                          hur som har jag ändå kört lite med bilen. och bestämt mig för att balla ur till vinerna och heelt byta utseende på den d—0.o—b
                          men jag har hunnit avnjuta lite åkande ändå dock lugnt för att se så att allt lirar med den nya snigeln

                          bor ju numera ute på orust där vi har mycke goa fina vägar 🙂

                          har även en biltokig sambo som har lackat allt på sin bil å byggt egna höljen på sin bil i bakgrunden 🙂

                          #231996
                          adam.b.w
                          Deltagare

                            Gött att se Adam, hur har du tänkt att bilen ska se ut efter vintern?

                            en helt ny färg altså en hel lackering insida dörrar motorrum under stötfångare mm. rostlagning överallt där det finns. lacka om fälgaran å bromsarna och lite smådetaljer så att de sticker ut lite 😉
                            d—0.o—b

                            #231997
                            adam.b.w
                            Deltagare

                              Fan va ball! Ska bli kul att följa 🙂 önskar jag hade råd att lacka om min med.. Drömmer om att nån gång få den vit 🙂

                              Fick du tag i andra fälgar? Annars finns ju nya rota för ca 6k på ebay från UK.

                              Jo de blir det allt 🙂 nä jag får behålla mina. Å lacka om dom i en ny färg som passar den nya lacken i binter :p så mycke pengar har jag inte så jag har råd att köpa nya. Jag blev grundlurad å de får jag tyvär leva med :/

                              #231837
                              TomK
                              Deltagare

                                Jo de blir det allt 🙂 nä jag får behålla mina. Å lacka om dom i en ny färg som passar den nya lacken i binter :p så mycke pengar har jag inte så jag har råd att köpa nya. Jag blev grundlurad å de får jag tyvär leva med :/

                                Tråkigt att bli lurad.
                                Vem körde du fälgarna i från?

                                #231998
                                adam.b.w
                                Deltagare

                                  Tråkigt att bli lurad.
                                  Vem körde du fälgarna i från?

                                  Jag minns inte vad han heter på forumet. Men de känns ändå fel att hänga ut folk. Sen kanske han “trodde” att dom skulle passa. Och det kanske va därför han vågade försäkra mig att dom passade. Fast nu är det i vilket fall redan försent. Eftersom jag satte kapen i oken å fick slipat ner dom 1.5mm pluss att jag fick slipa fälgarna. :/ men man lär sig så länge man lever.

                                  Hoppas ialla fall att man slipper vara med om detta fler gånger. Då det ändå va 5500 pengar åt skogen då jag va tvungen att bonemeka för att skiten skulle funka :,(

                                Visar 15 inlägg - 226 till 240 (av 242 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.