SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning angående bromsklerans på Impreza STI MY06 = nya fälgar?

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Fricke.w
    Deltagare

Hejsan alla glada, nu verkar de som de är på gång med nya fälgar i gen äntligen, men har lite problem i gen, ska ha Rota Tourqe fälgar i 8.5×18 ET48 och amerikanarna säger att dom ska gå över mina ok så länge jag inte har ett big brake kit på den, men hur är de i gentligen med de, skiljer sig svensk sålda STI pse 3 2006 från amerikanska modeler i broms väg, såg att de gick att köpa broms kit som just kallades för big brake kit, till STI från 02-05 och då är de samma broms paket som sitter på min STI 06a orginal, så frågan är ju om dom går fri då, föra fälgarna som jag fick hem hade ju et45 och de gick ju inte, funkade inte ens med spacers, och då är de ju et-53 orginal? så gärna lite hjälp från någon som är insat i det här.

MVH
      Fricke.w

Janne248
      Deltagare

Verkar märkligt…. Det är val samma lika Brembo bromsar på STI 02-07 både här i Europa och i USA?

Fricke.w
        Deltagare

Ja jag har inte en aning ja eller? just därför jag frågade:-) vet då att de vart störe skivor 06-07, tror även att oken biffade på sig lite?. Men att de fortfarande är 4-kolvs ok

Fricke.w
          Deltagare

Tittar man på http://opposedforces.com/parts/impreza så ahr inte euro STI samma nummer på bromsok som USA sti i alla fall, fan jag avlider om fälgarna inte passar denh här gången heller x(

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.