Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1680
    Chuckyyy
    Deltagare

      Jag verkar inte vara ensam här att leta efter en svart Sti, men jag tycker att nångång borde det komma ut nån på annons, nån som vet hur många det såldes i Sverige!?

      #46181
      Pedersen
      Deltagare

        2 har jag för mig.

        Surbarbros är inte svart längre.
        Oscaros blev väl inlöst av f-bolaget (stulen).

        Så, endera fick jag fel antal av handlaren eller så finns det inga svarta PSE IIor längre.

        #46182
        sladden
        Deltagare

          Ja har en svart 🙂

          #46177
          Chuckyyy
          Deltagare

            2 har jag för mig.Surbarbros är inte svart längre.Oscaros blev väl inlöst av f-bolaget (stulen).Så, endera fick jag fel antal av handlaren eller så finns det inga svarta PSE IIor längre.

            Då är det inte så konstigt att man aldrig ser nån till salu 🙂

            Sladden har ett PM iallfall 😉

            I värsta fall får det bli att ta hem en 2.5:a ifrån staterna, men helst vill jag har en PSEII

            #46175
            Mats
            Deltagare

              Ska du ändå ta “jobbet” med att importera en bil så varför inte få tag i en bra modell från Japan direkt? En Spec C eller dylikt?

              Mats
              Type R ’99

              _________________
              “When i start my car i want the neighbours to think that the world has come to an end”
              – Homer J Simpson

              #46178
              Chuckyyy
              Deltagare

                Ska du ändå ta “jobbet” med att importera en bil så varför inte få tag i en bra modell från Japan direkt? En Spec C eller dylikt?MatsType R ’99_________________”When i start my car i want the neighbours to think that the world has come to an end”- Homer J Simpson

                Har funderat på det också, och skulle gärna göra det, men är inne på min 4:e Japan/England bil och sambon börjar tröttna på att hon inte kan köra mina “lekbilar” som man inte får köra barnen i :), så en svart eller vit 2,5:a från Usa kanske vore nåt om jag inte hittar en PSE i sverige.

                #46176
                Mats
                Deltagare

                  http://www.pistonheads.co.uk/sales/list.asp?s=179&dist=10&pc=&min=&max=&y1=&y2=&txt=spec+c&px=&filter=TP&o=p&Submit=Search

                  Dessa kan man ju köra ungarna i hur bra som helst… 😉

                  Den vita 06: an är det ju helt klart som du skall köpa. (Försöker inte alls få dig att köpa min drömbil, inte alls 🙂 )

                  Mats
                  Type R ’99

                  _________________
                  “When i start my car i want the neighbours to think that the world has come to an end”
                  – Homer J Simpson

                  #46179
                  Chuckyyy
                  Deltagare

                    http://www.pistonheads.co.uk/sales/list.asp?s=179&dist=10&pc=&min=&max=&y1=&y2=&txt=spec+c&px=&filter=TP&o=p&Submit=SearchDessa kan man ju köra ungarna i hur bra som helst… ;)Den vita 06: an är det ju helt klart som du skall köpa. (Försöker inte alls få dig att köpa min drömbil, inte alls 🙂 )MatsType R ’99_________________”When i start my car i want the neighbours to think that the world has come to an end”- Homer J Simpson

                    Hehe, det är högerstyrningen som är problemet för henne :)..

                    Och för att retas lite, så hade jag en vit spec-c på väg hem förra året, bilen va istort betald o klar tills jag fick reda på historik om bilen.

                    Men jag får väll helt enkelt lära henne köra högerstyrt

                    #46184
                    Christian S
                    Deltagare

                      Det är ju inga problem att lära sig köra högerstyrt, nu känns det ju ovant att köra vänsterstyrt igen när man bara har kört högerstyrt i typ 2 månader (körde en sväng med min andrabil/vinterbil idag när jag skulle kränga om några däck).

                      Du får väll ta med tanten ut en kväll så hon får lära sig :+

                      #46180
                      Chuckyyy
                      Deltagare

                        Det är ju inga problem att lära sig köra högerstyrt, nu känns det ju ovant att köra vänsterstyrt igen när man bara har kört högerstyrt i typ 2 månader (körde en sväng med min andrabil/vinterbil idag när jag skulle kränga om några däck).Du får väll ta med tanten ut en kväll så hon får lära sig :+

                        Tro mig jag har försökt :), har kört högerstyrt sista åren och jag märker ingen skillnad längre. 🙂

                        #46183
                        sladden
                        Deltagare
                        Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.